Når ein er ei aning bortreist

For bortreist har eg absolutt vore. Men no er  det er snart to veker sidan eg kom heim. Så kvifor kan eg i all verda ikkje posta noko?

 

Og svaret er rimeleg enkelt. Eg greier fint å væra bortreist på opp til fleire andre måtar. Men no skal eg gjera eit forsøk på ei landing.

Eg skal blogga på mobilen….og det går heilt sikkert fint. Men det må bli noko enklare biletmessig. For – datan min gjekk ikkje gjennom sikkerheitskontrollen. Eller meir presist, eg la den att. 

Så min gamle data ligg å vansmektes på ei eller anna hylle. Den er utanfor kontakt, noko som gjer dette meir komplisert. Med alle bileta frå turen og slikt noko. Men…..som den ubønnhørlige optimisten eg er, så trur eg dette endar bra. Til slutt.

 

Så no gjer eg eit mobilfosøk. 

Eg er heime. Eg har det bra. Eg nyt livet mitt. 

I gårkveld var eg heime aleine i huset for første gong sidan eg kom heim. Det er god med folk i huset, men det er også godt å væra for seg sjølv. 

Og går dette bra, med mobilblogging, så skal eg fortelja meir om det «nye» livet mitt. 

 

Nyt laurdagskvelden!

6 kommentarer
    1. Sikkert fint å være hjemme igjen..selv om jeg forsto det som du hadde et fint opphold der du var og “samla krefter”..
      Jeg håper jeg slipper å blogge fra mobil..men du klarte det bra ser det ut til :)) Flott det bilde :)) Fin lørdagskveld til deg også <3

    2. MObilblogging går fint 🙂 Selv om det ikke er så lange innleggene man lager da. Jeg legger mest ut bilder da. Men dette gikk jo fint. Godt å være litt alene hjemme også 🙂

    3. Jeg skulle ha prøvd meg på mobilblogging jeg også, om ikke annet for å “bevise” at jeg kan….:) Du greide det jo fint. Herlig bilde også. Skjønner meget godt det med alenetid. Har hatt studenten boende her en stund og er lykkelig nå når jeg kan få bo alene igjen….:)

    4. annebe: Ja, det var veldig fint der jeg var. Men ordtaket «borte bra, hjemme best» stemmmer bra.
      Må bruke mobilen en stund framover i alle fall. Takk, kvelden ble rolig og fin. Klem..

    5. maiken: Du kan helt sikkert mobilblogge, men PC er tydeligere.
      Når en er alene kan en tenke de lange tankene ?. Må vel ha begge deler, det er best. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg