Erfaring

Ved andre forsøk på mobilblogging vil eg skriva om erfaringane. 

 

Har ein strengt teke noko erfaring etter bare ein gong….?

 

Men det eg har erfart er at det er meir knotete. Inga overrasking kanskje. Det å gjera slik eg brukar på pc?n er ikkje mogleg. Å gå over for å redigere skrifta i etterkant var skikkeleg utfordrande. Skjermbilete berre spratt bort. Så no la eg inn font og storleik før eg skreiv.

 

Utanom dette gjekk det greit. Det var med andre ord overkommelig om ein ikkje må redigera. Og, eg ikkje får redigert bileta eg legg inn.

 

Likevel, til så lenge må mobilen være mitt bloggeinstrument. 

14 kommentarer
    1. Det tar litt tid å venne seg til å bruke app’n, men det går bedre etterhvert. Jeg bruker den ofte, nå, når jeg ikke har en i nærheten. Syntes det går greit, selv om det ikke er like enkelt å redigere. Lykke til 😊

    2. Jeg tror knapt jeg har laget et innlegg via mobilen. Det er så knotete, så om jeg ikke har pcen tilgjengelig, har jeg lett for å la det være! 🙂

    3. Vera Lynn: Ser det kan være hendig, «for hånden» liksom. Må bare konsentrere seg på å skrive riktig :D. Men du har altså en app lastet ned, må sjekke opp det – jeg går inn på nettet fra mobilen.

    4. karidansen: Det føles knotete, absolutt. Men når Pc’n ligger på Gardemoen og ikke er å få ut, blir dette løsninga. Og alt er en vane ??.

    5. Vera Lynn: Jeg lasta den ned, går greit å skrive i den, men skjønner ikke hvordan jeg forandrer fontene og størrelsen. Likens får jeg bare alle bildene inn til slutt. Så nå foretar jeg en kombinasjon :).

    6. Jeg bryr meg ikke om å endre fonter, ettersom det allerede er hardkodet inn i designet på bloggen min. Derfor har jeg ikke satt meg inn i hvordan det gjøres. For å endre på hvor bildene eller avsnittene dine skal ligge, så kan du dra de opp og ned… Hvis du ser på høyre side, så er det tre linjer og trykker du på disse kan du flytte tekst og bilder dit du vil ha dem. Lykke til ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg