I ljoset og i skyggen

Nokre gong sildrar melankolien som solstrålar gjennom tilværet. Ein må stoppa opp å kjenne etter kva som skjer.

 

For ingen dagar er rett fram. Det har nok også vore kjedeleg. I dag kom ein bris der eg kjente på sprinklane i buret mitt. Dei skrapa ørlite i sjela.

Eg stoppa opp. Kanskje var berre mykje nok. «Kven er eg» tenkte eg. «Kva har vore og kva vert -?»

Slikt er ikkje noko svar på. Ein må leva riktig veg.

Men det er eit signal. Eit signal om at sila mi er full. Av å forså. Eg treng tid for meg sjølv. Til å rensa sila.

Sola sildrar også. Det er sommar. Og det er så vakkert.

Eg må gjera oppgåvene mine. Og så må eg nyte det eg kan. Ta vare på meg sjølv. Det er mi oppgåve. Dei som tramper i feil toneleie kan eg ikkje gjera noko med. Og det eg ikkje veit kan eg ikkje vita.

Men eg kan også gjera jobben min som menneske betre.

Melankolien må få sildre som solstrålingen og ein blinkande bekk i skogbotnen. Slik kan også melkankolien vera vakker.

Og eg lever i skyggene og ljoset.

 

8 kommentarer
    1. Du skriver så fint om ting/tanker 🙂 Ja noen dager enker en litt ekstra over livet..og er kanskje litt trist og lei.. Deilig med dager der en føler seg litt avslappa og bare kan kose seg..men livet er litt av hvert.. Nydelige bilder 🙂 Ta vare på deg selv ja..og klem fra meg <3

    2. ja jeg kan tenke meg att du trenger litt tid for deg selv innimellom ,dager du kan tenke over livet ditt og hva det innbærer,noe kan en sile ut og noe må en kapsle inne og ta vare på :=) det var et vakkert bilde det siste du la ut :=) den skyen var helt spesiell

    3. Nydelig beskrevet. Tid for seg selv skal man TA når man kjenner at det trengs. Jeg har mye tid for meg selv , men jeg har en søster som har reist på stille retreat og det tenker jeg var en god ide for henne….

    4. annebe: Takk for et fint svar. Det er fint og tenke tanker, men noen ganger kan de bli melankolske, og noen ganger kan det som skjer i rundt ha en pris. Men alt er liver :). Stor klem tilbake <3.

    5. fruensvilje.blogg no: Alle trenger vi nok alenetid.
      Takk, tok bildet i går på tur til jobb da jeg fikk se himmelen måtte jeg ta fram mobilen å stoppe opp :).

    6. maiken: Takk skal du ha <3. Ja, det kan variere hvor mye alenetid folk trenger. Men det er godt å ta seg tid til å kjenne etter av ig til. :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg