Fløyte og fløyel

Sola skin meg rett i auga og ei helg er over. Og verda er vakker. 

 

Dagen vakna tidleg. Litt grå i humøret. I appen min på telefonen sto det sol. Eg tok det roleg og rusla litt i hagen. 

Spekulerte på om eg kan finne målingen som vart kjøpt inn for fleire år siden for denne stakkaren. 

Den har stått nedlessa i eit hjørne av terrassen. 

Eg kosa meg med synet av at eg greidde å få plenen ajour etter eg kom attende frå Spania. 

Boffen syntes det var heilt greit å rusle i hagen også han. 

Irisen fekk eg med frå der eg bodde før. 

Enno har eg att og få dekt til bærbuskane. 

Men så måtte eg legge i veg. Henting av plakater, PC og prosjektor på kontoret. Og heldigvis gjekk det greit med koblinga. Uheldigvis kom det ikkje så mange.

Og no er kvelden her. Dreg meg mot natt og søvn.

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg