Morgontankar

Når innhaldet er for stort for dagen må ein bruka natta. 

 

Så eg, som er flink på å sova, har hatt meir trøblete netter. Men i natt sov eg som eit barn. Vakna til og med av vekkerklokka, ikkje før den ringte. No sit eg klar for dagen med mine vassglas. Snart dusj og «ut i verda» klede.

-Men litt til berre i singlet og shorts.

Ute kvitrer nebb som et bær. Derfor sløyfer eg gåturen, det blir ein hagetur med nettinnballing av bærbusker.

– Før dusjen og resten av dagen.

Men medan eg drikk vatnet mitt er det godt og berre let tankane festa seg i bokstavane. Det er alt dette eg skal plassere i dagane. Og det å virke. Virker ein godt så går dagane flott…..

Det skjer ein del. Først har eg ein dag å markera, ein som ikkje vart som tenkt. Eg hadde eit ynskje, men det vert ein flik av ynskjet mitt. Det skal seiast.

Neste helg går eit stort arrangement av stabelen, no er eg over i jobb.

Og ellers skjer også ting, både på godt og vondt. Slikt tek plass i tankane.

I natt sov eg. Derfor kan eg ta fatt på ein ny dag litt meir opplagt. Og det er bra  Men først berre her, her i mi verd, med naturlydane, tankane og vassglasa.

Ønsker deg ein fin onsdag. 

4 kommentarer
    1. Å jasså, de nebbene er PÅ, og skal renske bærbuskene. Godt du har sånn netting da. Her er det bittelitt regn i dag 🙂 Deilig 🙂

    2. En god natts søvn er gull verdt det 🙂 Hørtes ut som en rolig fin start på dagen.. 🙂 Best å passe på bæra så en får en smak sjøl også..
      Gode ønsker og klem til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg