No er tid og gjæremål i skikkeleg kollisjonskurs. Men no et eg. 

 

Og mat er godt!!

Spesielt når eg ikkje har ete sidan i går. Medan desse såg på…

At en fekk ein viss kjensle av å være kanibal – sjøl om det vi åt var i hovedsak sau og kylling, er kanskje til å forstå. 

Eg var oppom setra, vi grilla og åt. Så for eg ned att medan dei unge, hund og alle kyrne fekk vera der dei var. 

I dag vakna eg til ein fridag trudde eg. Men uroa i meg var alt for stor, så no har eg arbeidd både strukturert og målretta i nokre timar.

Det er neste helg som ligg på. Invitasjoner og presseomtale er gått ut. Så no kan eg venta til tirsdag med resten. For opp i stort arrangement på jobb, inviterer eg til selskap denne søndag hos meg. For måndag blir åra mine runde og feiringa måtte leggast på søndagen. Egentleg er eg kanskje litt sint både på det og på å bli så enormt bort i natta vaksa, at eg har opplevde situasjonen litt latterleg. Så å be inn til slikt er litt naturstridig. 

Måndagen på sjøve dagen, har eg fri. Det tillet eg meg!

Arbeidssdagen på tirsdag bør væra kort. For etter arbeid går turen atter til seters. Tradisjon tru, er det overnatting før den store seterdagen som da er på onsdag. Og det må ordnast opp til det arrangementet, men der er eg berre for å hjelpe til. 

Før fredag og helg. Der det er forventa fullt av folk, så logistikken må fungera og dette er mitt ansvar å koordinere. 

Så ja, eg er ei aning stressa. 

Men etterpå er det berre eit arrangement igjen før ferie. 

Mø, seier eg  

 

6 kommentarer
    1. Hehe..sikkert litt “ubehagelig”å spise kjøtt når kuene kikker på en :)) Fine gjeng kuer i landlige og fine omgivelser :)) Da håper jeg det blir hyggelig feiring av runde år..og at det blir mer kos en jobb.. Klem og fin helg videre <3..mømø..

    2. Blir en litt stressende uke for deg, skjønner jeg, men håper at på setra senker skuldrene seg litt, for det er nok en ro i sjelen plass….
      Kanskje du skal være der litt i ferien…?

    3. annebe: Takk for gode ord og beklager den lave deltagelsen her for tida. Håper du har det bra. Jeg kommer sterkere tilbake. Klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg