Ei veke plutseleg passert

Kanskje er sommarens travleste veke historie. Med regn og sol, bading og ståking. Og passering av trillrund dag. I tillegg det største arrangemente på jobb. 

 

Og her sit eg. I ein av sommaren sine vakre dagar.

Sola glitrer inn gjennom vindauga og eg nyt dagen. Eg er nett komen ned frå ein tur opp på fjellet. Der eg bada og låg langflat i sanden og las. Berre såg på krappe bølger som vinden tok med inn mot stranda. Ein varm vind som ruska i alt den kom bort i. 

Etter feiring av å skulle bosette meg i ein alder eg beint fram syntes var latterlig.

Der feiringa var å eta.

Og eg fekk helsa på det yngste familiemedlemmet som gjorde meg til gammeltante og oldeforeldra lykksaleg…..

Vart sjølve dagen feira etter innfallsmetoden. Den starta med at mellomste og eg dro opp i fjellet, medan skodda hang sidt. 

Vi ville bada.

Og friskt var det. 

Seinare ut i veka var vi igjen oppe på fjellet. Vi overnatta i seterbua, neste morgon tok mellomste og eg oss eit morgenbad. 

Så var den dagen også historie. Eldstemann, mellomste og kjæresten reiste opp til Trondheim. Eg skreiv i seterboka og kjende meg litt vemodig. 

I gårkveld køyrde eg meg tur for å sjå om eg fann den raude månen. Eg fann den halv der oppe på himmelen. Tok også bilete, men dei ligg på fotoapparatet og pc?n ligg fortsatt i Oslo – så dei får eg ikkje ført over til mobilen. 

 

Og så går plutseleg opp til fleire dagar. Denne veka ender med eit brak. Arrangementet som har flaksa rundt i hovudet som ein mare. Om eg hugsa alt?! Dagen kom med varmt regn. Og med folk.

Dei møtte opp i hopetal. Boka vart lansert. Folk var godt fornøgde og sola kom fram. 

Og her sit eg som da eg starta innlegget. Eg har ein fridag og ei veke att til ferie. Neste søndag er siste arrangement, ein rockekonsert. 

No kjem sola fram. Og eg skal riktig nyta dagen!

4 kommentarer
    1. Gratulerer med vel overstått trillrund dag <3
      Du har jammen innholdsrike dager 😀 Jeg er overveldet av hvor mye som skjer og som du er med på.
      Håper i alle fall at du synes sommeren er god, og at alt sammen gjør deg godt <3
      Klem

    2. Eva: Tusen takk Eva.
      Ja, det er travelt, men nå er det straks ferie. Gleder meg villt!!!! Men så klart er det mange fine stunder, og på mange er det en helt fantastisk sommer. Så jeg klager ikke, men gleder meg til når jeg drar hjem fra kontoret i morgen. Klem <3

    3. Siv Svanem: Ja, jeg må stå på, ferien er ikke starta ennå. Men i morgen kveld….. Det blir fantastisk og langtidsvarsel med regn har ingenting å si :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg