Eventyr i boble

I sol og regn har dagene gått. Som glitrende dråper på en snor. I en boble. 

 

Men nå må jeg prøve verden utenfor bobla. Øve på at ferien snart er slutt. Siste uka av ferie er i gang.

Det er fortsatt sol og regn.

Jeg har hatt fantastiske feriedager. Har tatt en stor reise i mitt eget liv. I mitt eget hjem.

Ser innlegget kommer ut på bokmål i dag – da må det bare det.

Dette ene.

Himlene har vært vakre.

De kan jeg dele med dere. 

For eventyret kan finnes akkurat der du bor. 

10 kommentarer
    1. Vakkert innlegg 🙂 Ja, himmelen og livet er vakkert også, om man er i boblen eller ei. Her er det jobb med begge beina, men det er ikke så verst 🙂

    2. maiken: Denne ferien var både riktig og fin. Og så hadde jeg den måneden med helseopphold i Spania i mai. Ellers har jeg både ferie og avspasering igjen….så det å ta den «reisa» jeg har tatt, var fantastisk :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg