Siste og første

Siste dag av sommaren og første dagen av hausten. August over og september har starta. 

 

Kjenner at det er eit kjølegare drag i lufta. Men såg at morgondagen både skulle ha sol og temperatur.

I dag er det litt meire skyet. Ein god dag å pusle i. Skulle ha kløpt plenen for siste gong i denne omgong.

Men kanskje eg også skal ta meg ein tur. Med boffen i skogen.

Det er så godt med slike åpne dagar.

Siste sommerdagen feira eldste søskenbarnet mitt dagen sin. Hadde ein triveleg ettermiddag. Først med pizza på puben.

Etterpå var det kaffi heime hos henne og familien. Det vart mykje latter og snakk.

Slikt er riktig triveleg. Ein fin slutt på ein fantastisk sommar. Ein heilt utruleg, fantastisk sommar.

No er eg klar for hausten. 

 

12 kommentarer
    1. fruensvilje.blogg .no: Ja, årstidene er alle veldig fine. Nå er det høsten vi kan konsentrere oss om og nyte. Herlig disse variasjonene:).

    2. En flott sommer er nå forbi 🙂 Min samboer klipper gresset nå han. Kanskje siste gang i år. Selv er jeg ikke så glad i høsten, men om det holder seg tørt så går det fint. Fargene liker jeg godt, så på den måten er høsten fin.
      Jeg synes forresten at det er en merkelig kaffe dere drikker hehe
      Har du også hund? Ja boffen er vel en hund?
      God helg <3

    3. Vi bada i går, deilig i vannet men kjøligere på land..så merker at det går mot høst ja :)) Tur i skogen med Boffen hørtes hyggelig ut.. også var det noen skikkelig kule bilder her.. Lørdagsklem fra meg til deg<3

    4. poesimylife: Jeg blir egentlig ovverrasket hver høst, at egentlig er den fin :).
      He, he, var kanskje litt misvisende det bildet om kaffe, men vi fikk det etterpå :)))).
      Boffen er en hund, Lucas er Collie og begynner bli en gammel mann på 9 år. Skjønner du også har hund :).

    5. annebe: Herlig med et bad, håper også årets siste utebad ikke er tatt.
      Takk, artig å leke litt med bildene – spesielt når jeg ikke kan ta ned mennesker fordi jeg ikke har spurt om lov til å legge ut :)).

    6. maiken: Takk, av og til er det artig å redigere bilder. Høsten er fin når vi først er der. Så kan en reise litt bort også :)).

    7. Det er lenge siden vi kan se tilbake på en slik sommer som vi har hatt i år, godt at det har vært varmt men litt vel varmt for meg. Jeg er glad det nå er høst, og ser fram til solfylte høstdager hvor naturen legger bort sommerprakten, og tar på høstkåpen ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg