Ein fredag å nyte

For ein fantastisk fin morgon å vakna til. Lange solstrålar strekkjer seg mot meg. 

 

Og eg har fri. Første arbeidsveka mi er over.

I går etter arbeid, etter og ha handla med mor, etter middag, etter og ha vore sosial, drog eg på bassengtrening. Så vekas aktivitetsnivå vart bra. No veit eg at neste veke ikkje kan verta like bra, i og med både kollisjon med møte og reise.

Men i dag skin sola og det er lova gode temperaturar.

I heile helga er det gode meldingar. Skikkeleg godt er det.

Og i dag kjem yngste heim. Det er lenge sidan ungane har vore heime. Så det vert skikkeleg triveleg å få yngsteberta heim. Eg foreslo utekino i morgonkveld, ho foreslo konsert.

Vi får sjå.

No durar ei vaskemaskin, eg vil rydda og vaske litt. Være mykje ute. Kose meg med fridag, fredag og sol.

Ynskjer alle ein fantastisk dag. 

12 kommentarer
    1. Ja kos deg med denne dagen i finværet, mer grått her i dag da.. Hyggelig når barna kommer på besøk , gutta var her å spiste middag i går 🙂 Nydelige sensommerbilder…Klem og god helg til deg <3

    2. Så heldig du er som har hytte. Det savner jeg litt, men samtidig synes jeg det er nok med hus og hjem 🙂
      Det er alltid kos når barna kommer hjem, tenker jeg 🙂
      Fine bilder fra hytta. Ha en god helg <3

    3. En fantastisk fredag her også, det er sikkert aller siste sommerdagen her…. Jeg har ryddet i hagen og malt listverk utendørs på huset, så er veldig fornøyd….:)
      Håper du får en fin helg!

    4. poesimylife: Jeg har nok ingen hytte, dette er fra huset mitt :)))). Har en sæter da.
      Ja, veldig koselig når barna kommer hjemom <3.

    5. frodith: Takk, håper du også kan nyte helga. Her er den helt fantastisk, temperaturer langt over 20. Veldig koselig med yngste hjemme :).

    6. Slike dager er gull verdt for både kropp og sjel ;o)) I dag våknet jeg til at regnet trommet på vannbrettet, og det var så koselig å ligge under dyna og høre på det ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg