Berre kveld

Det er mørkt utanføre vindauga. Mørkt og kaldt. Ein søndagskveld er i ferd med å passere.

 

Ei ny veke står klar for berre og passera. Eg er sliten av den før den er i gong. Det er så mange avtalar og så mykje farting. Og ein skal vinna så mykje meir. Tannlege i morgon, Trondheim og sjukehus på tirsdag, Kristiansund på onsdag, møte på torsdag før biblioteket. Eg skal også arbeida, ja onsdagen er arbeid. Men kontoret, kontoret, når skal eg dit, for oppgåvane som også må løysast. Og temperaturen viser mest berre eit siffer i heile veka. Plutseleg vil tala væra blå. Eg skal pakke ned sommarkleda. Ta fram dei for kalde dagar. Sjølv om eg eigentelg ikkje vil. Eg er ikkje mentalt forberedt.

Samtidig vil eg ha vekta ned.  Forsøke kva som fungerer bedtre. Proteiner, fermentert mat, økologisk, trening og traving i eit surr av periodisk faste og andre, kanskje sunne, påhitt.

Heldigvis har eg klart solhelsinga to morgonar no, etter at kroppen spora av og viste gamle taktar med at den ingentig fekk til. Den er på rett spor igjen. Men hovudet mitt er ikkje glad for søndagskvelden, mørket, regnet og den kalde temperaturen.

Og så var helga litt slik både og, sjølv om eg var på vitjing i går og hadde gjester i dag.

Det er berre det at den regna vekk. På ein måte.

Eg får nyta mitt glas med varmt vatn, skru opp humøret og sjå på ljoset attom mørket.

Ha ei fin veke.

Den vert heilt sikkert det. Når den først er igong.

 

 

6 kommentarer
    1. det høres ut som en travel veke ja,men håper dagene blir fine alikavel,tannlege skal jeg på også,på torsdag,bare den dagen blir ferdige så blir min veke fin selv om jeg ikke liker snøen som kryper lengre ned i fjellene .Vi får lage oss en fin veke :=)

    2. Ja, ukene blir som regel fine, selv om de høres ut som veldig travle sånn på forhånd. Jeg forsøker selv å ha minst mulig planer, for det stresser meg veldig.
      Og ja, mye regner bort nå. Denne tiden har jeg grudd meg for, og du bekrefter det her i innlegget. Regn og kjøligere vær. Det positive er jo fargene, som blir vakre på denne tiden.
      Vi får trøste oss med at etter vinter kommer vår…så den får vi glede oss til 😀
      Lag deg gode dager <3
      God klem <3

    3. fruensvilje.blogg .no: Vi får håpe på bedre temperaturer. Tannlegen var nok det jeg grudde meg mest til. Veldig glad for at det er overstått. Det prega meg nok i gårkveld ;). Lykke til på torsdag og ei riktig fin uke til deg <3.

    4. Eva: Lett for å grue meg mer enn nødvendig…burde begynne å lære :)))). Men er litt som deg, prøver å ikke samle for mange planer, men noen ganger blir det litt mye.
      Høsten må en venne seg til, har tatt fram vintertøyet nå. Bare en slipper å fryse.
      Og det blir godt når våren er i anmarsj igjen, men på den andre siden vil jeg ikke at tiden skal gå fort. He, he, det blir et paradoks….
      Takk, de fleste dagene mine er heldigvis veldig gode. Riktig fine dager til deg <3<3.
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg