Tann og lekjar

I dag skulle eg setja ei tann på stift. Stressa la eg meg ned med stive musklar.

-For no skulle eg prøva noko nytt. Eg visste verken kva eg gjekk til eller kostnadane.

I dag skulle tanna festast i den tanna som var slipa til. Ikkje kom dei til å setja bedøving fekk eg vite.

Stiv som ein pinne låg eg der og venta på smertene og til slutt kostnadene.

No gjekk alt smertefritt. Både jobben og rekninga. Det meste av den hadde eg betalt ved første vitjing.

I kveld kan eg hake ut dette.

Det neste på proggrammet er St. Olav. Vil tru vegen over fjellet ikkje er isa. Etter sjukehuset skal eg treffe begge jentene mine og mellomste søster. Eg vil også tru eg vil møte sonen så vidt. Så morgondagen vil verta ein fin dag.

Trur den dagen eg grudde meg mest til den veka her, var dagen som er over. Og den gjekk da som smurt den.

Eigentleg er det dumt å bruka energi på å grue seg……

 

 

8 kommentarer
    1. godt du har koslige ting i vente :=) men jeg gruer for tannlegetimen uansett,det er enn sånn ting jeg ikke greier å venne meg til :=) men det er som du sier,som regel går det greit og jeg har bare en vanlig årlig sjekk :=) kos deg med familien din i dag

    2. fruensvilje.blogg .no: Takk, gleder meg til å møte de. Men enig med deg, tannleger er aldri morsomt. Jeg har heldigvis blitt flinkere til å ikke grue meg sååå mye som før… Håper du slipper litt også, før timen din <3.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg