Blad, blomster og krusedullar

Opp frå der eg parkerte bilen tok eg bilete. Eg hadde lyst til å knipsa i det uendelege.

 

Ein litt tung dag er snart oppbruka. Og det er like greitt.

Men den vesle stubben frå der eg parkerer bilen og til inngongsdøra kunne fortsatt i det uendelege. I dag trong eg omsorg. Det og kan ta bilete kan hjelpe. Å sjå kor mange krusedullar som finnest.

Der ute i naturen. Strek og linjer.

Avblomstra. Livet er ein aning avblomstra i dag.

I skyggeland. Haust og alderdom. 

Men formene er fine.

Og inn i mellom- og attom, finnest det.

Lyspunkta.

Eg ynskjer meg berre ei snill verd. I dag har den hatt ein litt høg pris. Og eg har for låg pris.

Men godt å kunne ta bilete. Høyre musikk og være inne i si eiga verd. For det er greit å trøsta seg sjølv nokre gong. Når verda er ein aning for tung og ein kjenner seg sår.

Med musikk, blomster og krusedullar.

Og i morgon er ein ny dag!

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg