Helg, mat og bryllupsdag

Helga er passert med god margin. Før eg rakk å sjå på bileta frå helga.

 

Helga vart roleg og god. Med litt innhald.

Fredag, som er den beste dagen, kjendes tom da eg var på tur heim frå jobb. Tomt hus etter og hatt folk i lang tid var uvant og rart. Men når eg hadde tent opp i omnen gjekk det greit.

Laurdagen ville eg invitere mor og far på middag, i og med dei hadde bryllupsdag. Noko dei set pris på.

Maten var vellukka og smaka både dei og meg. Så i helga har eg ete frykteleg mykje.

Søndagen var fin og mild. Starta dagen med å blenda grønnkål, appelsin og nokre ingrediensar til.

Boffen og eg tok turen ned til sjøen.

Det gjorde godt. Da eg kom opp var himmelen eit skue. Eg prøvde meg på eit bilete inne frå etter turen.

Ikkje så godt å sjå gjennom vindauge. Men kanskje stemninga kan formidlast. For helga hadde vore heil og god. Slik som gjer godt. Sjøl om huset kjendes tomt. Det er nå slik eg har vore vant det dei  fleste dagane i seinare år.

Og så er ei ny veke på tur gjennom livet.

 

 

 

2 kommentarer
    1. så koslige bilder og heldige du som har to fine foreldre som du kan innvitere til middag,den biten savner jeg etter att min pappa havnet på sykehjemmet.
      Koselig med besøk ,men det er godt når det er stille og fredelig i heimen også,litt kos med begge deler hi hi ,håper du har en god uke

    2. fruensvilje.blogg .no: Ja, jeg syns også jeg er heldig som har mor og far jeg kan invitere. Så trist at faren din er kommet på sykehjem.

      Både folk i huset og ha det for seg sjøl er fint, men ble glad over å kjenne tomheten….da har jeg tatt noen riktige valg. Men trives veldig godt i mitt eget selskap også :))).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg