Blomster og planter og runde år

For snart fire månader sidan runda eg eit nytt tiår. Midt på somaren med ferie og mange andre ting som skjedde.

 

Slik vanlegvis brukar slike dagar markerast på jobb. På avdelinga mi vart den markert. Men ikkje med sjefen og alle ansatte på huset.

Heilt greit for meg, har ikkje nokon trong til at den etter kvart voksne alderen min treng å utbasunerast. Men så vart det oppdaga. Derfor vart det ei markering i sist veka som var. Med blomster, kaker og gåve.

Vi har fått ein ny sjef, og eg vart imponert over alt han hadde fått med seg. Så eg måtte seia det, at mest alt eg skulle seia i min tale, var sagt. Men noko sto ikkje på takketalen min; Han fortalte at nokon hadde sagt at skulle dei hamna på ei øde øy, kunne dei tenke seg å hatt meg med.

Det var kjempehyggelig og fint sagt.

 

No står buketten på stovebordet mitt. Prøver å få den til å vare og kutter stilker.

Det er så hyggelig med blomster.
Har hatt nokre fleire fornyingar, så det blomstrer rundt meg om dagen.

Helga har som vanleg gått fort. Ein av ungane var heime, eldstemann. Det har vore så hyggeleg. No er det søndagskveld.

Vil tru helga di også har vore fin.

Rikig god kveld <3.

 

8 kommentarer
    1. gratulerer med vel overstått jubileum :=) det fortener litt ekstra omtanke så det var hyggelig att den nye sjefen din hedra deg litt i ettertid :=) kunne gjerne vært på en øde øy ilag med deg eg også,jeg hvet hvilken mild og behagelig person du er :=)

    2. Så nydelig blomsterbukett! Klart du måtte ha når du attpåtil har hatt rund dag…
      Jeg er som deg alltid glad i å få blomster…
      Så det forrige innlegget ditt og det var et vakkert bilde av din mor og far. Heldige du og heldige de…

    3. Så kjekt å bli husket på, selv om det er lovlig sent 😉 Og fine ord til deg også synes jeg <3
      Jeg må innrømme at for meg handler det ikke om å feire at jeg begynner å bli gammel, men heller å feire at jeg har overlevd til nå 🙂 Viktig det 🙂
      Vakre blomster og planter rundt seg er aldri feil og der er du heldig ser jeg 🙂
      Helgen min har vært veldig god, selv om formen var litt dårlig på lørdag. Uansett hadde jeg ikke noe på planene, så kunne være hjemme og kose meg med familien 🙂
      Ønsker deg en fin mandag og en herlig uke <3

    4. fruensvilje.blogg .no: Så koselig sagt av deg også <3. Men jeg kan være både frustrert og rafsete :))). Men trivelig med fine og gode ord :))).

    5. maiken: Det er veldig trivelig med blomster, en blir så glad av å omgi seg med det.

      Ja, vi er heldige som har hverandre. Det å få være glad i folk gir livet rikdom. <3<3.

    6. Eva: Så trivelig å se deg!!!
      Det var en fin dag, men grudde meg nok for den. Er ikke så glad for oppmerksomhet over år som ruller og triller bort.
      Det er veldig fint med slike rolige familiehelger. Håper formen din er bedre og ikke minst, at du har en fin uke :)))<3.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg