Om avslag og løysing

No har eg hatt litt av nokre dagar. Såpass krevande at dei greidde å rokka i grunnfjellet mitt.

-Slik etter kvart har eg lært leksa om løysningane som alltid vil dukke opp-.

Etter kvart seig lærdommen inn.

Eg har lært om å bekymra seg og om å overleva-.

-Og at eg er heldig på mange vis. Heldig med reaksjonane mine, for dei har kunna vore meir krevjande for meg, om eg måtte gjennom ein stor mengde tungsinn i tillegg.

 

I fire år har eg gått på det som heiter AAP (arbeisavklaringspengar) i 50%. Først i fjor sommar fekk eg ein diagnose på problema mine.

-At eg hadde leddgikt, for å bruka eit enkelt ord.

No nærma tida seg for slutten, men det var søkt om utvida periode for AAP fordi det tok så lang tid å koma dit eg er no. Og eg er ikkje kome i remittering, det vil seia at sjukdommen vert heldt nede gjennom medisinering. Så overraskinga var stor da det kom eit avslag, samtidig som perioden omtrenteleg var over.

1/3 av den økonomiske situasjonen dett vekk frå no om torsdagen.

Slikt er sjokk. 

 

Slitenheita er det som er det største problemet, så det å gå inn i heile jobben igjen no har nok temmeleg fort set meg på sidelinja.

Så eg måtte arbeidda meg gjennom reaksjonen på vedtaket. Men eg gjekk heldigvis nokså fort til handling.

I dag kom eg meg hakket vidare. Resultatet veit eg så klart ikkje.

Men det er alltid bedre å gjera enn å fortvila.

Eg sat oppe halve natta i natt, for å koma i mål. Da eg kom heim frå jobb i dag, gjekk eg meg ein tur i lutter glede. Over at eg hadde lagt det tyngste attom.

I denne omgong.

No er det opp til andre ei stakket stund.

Og for å seia det i klartekst; eg er ikkje ute etter at nokon skal synest synd i meg – for det er det IKKJE!

Alle har sitt.

Det er riktig som det er sagt; Det handlar aldri om korleis ein har det, berre om korleis ein tek det. 

 

No skal eg ha ei god natt. Det ynskjer eg deg som er innom også, drøym om alt det vakre <3. 

 

 

10 kommentarer
    1. Det meste ordner seg på et vis ja..Men vanskelig når en ikke kan jobbe så mye som før pga sykdom..og om økonomien blir dårligere gjør jo ikke det ting lettere.. Gode ønsker til deg og en stor klem <3

    2. annebe: Takk skal du, det varmet med klemmen. Håper jeg får positiv svar på søknaden som er sendt inn, blir det det, vil økonomien være lignende framover. Og så kanskje, kanskje kan jeg komme meg i mer jobb igjen. Da blir økonomien rimelig grei. Håpet må en holde fast ved :)))). Klem <3.

    3. Samme situasjon her. 100% i AAP, med diagnose og fikk avslag på ufør i mai 50%. En suppe uten sidestykke siden.
      Jeg er mer sliten nå enn noen gang, og så uendelig lei nav at jeg har ikke ord. Men, det er bare å gnage seg videre.

    4. god morgen,da håper eg du sov rimelig greit i natt og starter dagen med å gi deg en stor morgen klem :=) er det uføretrygd du søker ? i såfall håper eg den nye søknaden blir innvilga ,om ikke får du prøve igjen i det nye året ,eller før uansett håper eg det økonomiske ordner seg for deg ,for det er ikke greit å få avslag når en trenger hjelp

    5. Veronica Rona Thomassen: Lykke til med jobben. Ikke greit, blir mye usikkerhet oppi alt. Ble sendt en søknad i går her. Så da er det bare å avvente.

    6. fruensvilje.blogg .no: Det økonomiske er på plass igjen. Måtte søke delvis uføretrygd, så nå spørs det på svaret. Er noen måneder behandlingstid. Ett styr dette. Takk for klemmen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg