Vandre inn i desember

Snøen har dryssa over naturen. Det er heilt etter tida og stemninga.

Sola sveipa over dei kvite toppane.

Dei unge hang ut fuglemat, før turen gjekk inn til sentrum i dag. For nokre timar jobb på meg, dei unge skulle innom besteforeldre. Hjelpe dei med nokre oppgåver, før dei kunne henta meg. 

 

I gårkveld kom dei unge, eg fekk henta dei samen med innkjøp av kattmat og kattsand. Det vart og handla inn mat til oss tobeinte også.

Føråt hadde eg kravla opp på mørkloftet og plukka ned adventskassen. Godt fornøgd med kva eg klarte fekk adventsstemninga spreia seg slik at den skulle være i hus til dei unge kom.

-Og om kvelde, etter middagen, kosa vi oss med julebrød med brunost på og drakk sjokolade med krem. Det passa godt.

Fekk også tent det første ljoset, nokre dagar seinare enn kva tradisjonen tilseier.

Og så hadde vi musikkonkurranse. Eg synest dei var flinke til å finne både artistane og tittel på låt. Det gjekk frå Marie Boine til Låpsley, Depeche Mode og Radiohead.

Ps! Skuvsenga er skikkeleg rotete etter eg drog utover uferdig handarbeid……..

 

Og dei firbeinte, dei var frå seg av glede over all kos som var dei til del.

 

Heilt til i morgonkveld kan vi glede oss over denne situasjonen.

Og ho som er mellomst, mimrar over barndom. Den deler ho med sin kjære, samtidig har ho innhausta sin første A etter ein av eksamane no før jul.

Så det er lutter glede for oss alle. Sjølv om eg må tru på bedring i den fysiske delen av meg sjølv, for den er eit krevjande stykke arbeid for tida.

Men noko klarar eg.

 

Er du frisk og rask i denne førjulstida?

 

8 kommentarer
    1. Så koselig å ha besøk og få på plass adventslysene. Det ser så koselig ut hos deg. Ja, jeg er frisk heldigvis og har fått unna både det ene og det andre. Måtte dra og hjelpe søsteren min å få istand til advent også. HUn har brukket benet og det er ikke lett å klatre opp og bytte gardiner eller finne fram ting. Godt man kan hjelpe hverandre. Ha en vakker kveld og hurra for hun med A!!! Strålende!

    2. dere har det koselig ,om det ligger fullt i skuvsengen så tenker jeg det ikke legger en demper på hyggen alikavel :=) frisk er jeg ,men kneet krangler og det var slettes ikke godt å gå ut i kulden med den i dag,men men jeg er frisk :=) i morgen tar vi turen til Melhus,besøke den elsdte og det gleder jeg meg til :=) ha du flyttet over til den nye bloggen ? synes siden din her ser nokså lik ut som den gamle bloggen,jeg jobber litt med å finne dere for jeg kan liksom ikke logge meg inn på blogg .no lengre og gå inn på dei gamle bloggane,jeg må søke opp dere med bloggnavn .en og en

    3. natheless: Hun med A’en koste seg skikkelig med den, pusset tanken på den rett som det var :))). Så fint at du hjelper søsteren din. Kjedelig å bryte en fot, fryktelig kjedelig når det er gjøremål som må gjøres. Hils søsteren din god bedring. Klem til dere begge.

    4. fruensvilje: Håper kneet ditt kan bli bedre. God tur til Melhus.
      Jeg skjønner ikke det nye opplegget helt, og hva en bør gjøre. Må sannsynlig sette meg inn i det. Men jeg får opp alle de jeg følger automatisk….så skjønner ikke en gang hva jeg ikke skjønner, ha, ha :D.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg