Opprør og avlysning

Nokre gong må planer legges om. I dag vart det slik. 

 

Eg vakna tidleg, eg beit kjakar og var rett og slett stressa. Men til slutt fekk eg sova meir, tenkte det var lurast. Sova litt til. Og vakna alt for seint.

For ein del måtte gjerast. Før gjester kom.

Telefonen var også fortulla. Ingenting ville seg .

Mine gamle foreldre skulle også kome, men da dei fekk vite om faren for magesjau og tumultar, tok dei avgjerda.

Dei turde ikkje.

Å koma.

Og eg var glad. Det kunne være fatalt for far om han fekk dette, som nokre har fått.

Så det endte med ein enkel frukost for yngste og meg.

Henne var eg over fjella å henta i gårkveld. Eg fekk gjort nokre ærend og møtte så vidt eldstemann. Han er frykteleg gavmild når han har anledning, så han hadde kjøpt eit ullsett til meg.

Eg sa eg ville betale for det, men det var ikkje aktuelt.

Yngste og eg kom oss attende over fjella, med skummelt føre.

Ho somna og sov heile vegen heim. No har ho somna på sofaen. Så det spørs om noko herjer i kroppen hennar.

Hovudet mitt verkar, så det er kanskje noko rusk i marskineriet vårt begge.

Men håper vi slepp unna spysjuka. Mellomste vart dårleg etter at kjæresten vart dårleg, medan han var her. Stakkars gut, ikkje artig å verta dårleg når ein er på besøk. For så vidt var ikkje mellomste heime hos seg sjølv heller, men ho var hos faren. Så litt meire kjent ho, der, enn han her.  

Men brunsj vart det ikkje hos oss i dag.

No skal vi lista oss stille gjennom dagen. Så vil eg tru vi kjem oss unna. Satsar på det. 

 

10 kommentarer
    1. Det har lett for å gå spysjuke rundt disse tider på året, som sprer seg som ill i tørt gress ettersom vi er så tett på hverandre. Jeg har klart meg så langt i jula, og håper jeg skal komme meg igjennom januar også som er en faremåned.
      Håper du og datteren ikke blir dårlige, men bare trenger å sove igjennom en god natt å er på topp igjen i morgen 💖

    2. no har eg blada meg gjennom heile jula di :=) jeg tror den har vært fin,du var fin og ullsettet var kledelig,snill sønn du har :=) ellers håper jeg dere slipper spysyka,hører det florerer ja,men krysser fingrane for att den ikke tar turen innom oss for om en uke skal min far bisettes og da må vi være friske,godt nytt år da til deg og dine

    3. pensjonistgunna: Det har gått bra, men flere ble etter hvert syke. Maten er ikke helt enkel i jula, nå skal det bli godt med hverdag :)))).

    4. fruensvilje: Du må holde deg frisk!!!! Krysser fingrene. Det er i slutten av uken det blir bisettelse. Det ble en tung jul for deg dette. Sender en varm nyttårsklwm <3.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg