Dag på vranga

 

Denne dagen må roast ned, tenkte eg i sta. For den er litt slik utenom kontroll. 

 

Eg vakna til den i lutter glede. Med berre ein ting slik ordentleg på programmet.

Ringe NAF.

Akkurat det kunne eg vente litt med, greit å sjekke om bilen kunne køyrast opp likevel.

Så eg starta å rydde. Laga meg grøn grønkåldrikke, sette på ein vask.

Slikt.

Etter ei stund peip maskina for å fortelle den var ferdig.

Men eg fekk ikkje opp døra! 

Fram med bruksanvisning; barnesikring sto på, fann eg fram til. Eg hadde nok kome borti på skjermen. Men kor eg trykte ville den ikkje opp.

Så leita eg vidare. Skru opp, sto det. Og det er da eg kjem til kort, for akkurat no har eg ikkje kraft i fingrane og ikkje kan eg gå ned på kne.

Tang, tenker eg. Men den ligg ikkje der den skal, så lengre er eg ikkje kome med den saka-.

Da får eg sjekke tilstanden ute, tek på meg regnklær og tek med boffen.

Såg fort at her måtte hjelp til. Tenkte å ta bilete av ståa, for bloggen, men gløymde det. For ringe frå vedbua, for det pissregnar.

Inn i bua – boiiing – eg klaskar panna inn i ein bjelke. 

Da kom det eit høgt og tydeleg «søren» ut av munnen. Altså min munn. Og med det konstanterer eg at eg hadde overlevd. Berre litt hovudpine.

Får ringt, får lagt ved oppi posar. Da startar boffen å bjeffe. For nokon er ute og går på ein veg. Så må ut å ta ein alvorsprat med han. Han er aldri med inn i boda.

Da eg kjem inn att for å fortsetta, er nokre pallar vorte såpass våte av regn som har kome seg inn mellom sprinklane, at eg er på veg til å detta. Men får mobilisert den eine foten slik at eg vert ståande. Det rykker så i knefesta, så når bergingsbilen er på plass litt etter, hinkar eg som ei gammel kjerring. Og det er eg no ikkje.

Men – bilen er oppe. Det er også døra på vaskemaskina.  No. Trur at eg skal ta kvelden med ro. Har ikkje lyst på meir uhell og tull. Synest eg har bruka opp mykje for langt inn i det nye året no.

 

Har laurdagen din vore  fin og ein riktig koseleg kosedag? 

 

 

14 kommentarer
    1. Uff! Jammen godt du begynte med noe grønt…:)
      Jeg stod sent opp etter nattevakten, gikk på trening og hjem og begynte å rydde bort julen. Så kom min datter som har barnefri og vi har kost oss med pizza, vin og hemmeligheter. Hun er lagt mens jeg venter litt til på Jon Blund. .. God søndag til deg!

    2. pensjonistgunna: Er nok godt med januar uten jul :). Fikk bort noe i går jeg også, fortsetter nok i dag. Ønsker deg en fin søndag.

    3. Slitsomt med slikt styr..men godt med en grønn drikk tenker jeg 🙂 Du spurte ang bading og helsa mi..vanskelig å vite..men tenker å skrive et lite innlegg om det etterpå.. 🙂 Ønsker deg en fin dag videre og håper det meste “går på skinner” fremover.. Klem <3 (nå sleit jeg med å få sendt kommentar ..så er andre forsøk )

    4. Ojsann, håper at du nå har brukt opp uhellskvoten for dette året 🙂
      Lørdagen var koselig, og det har dagen i dag og vært. Nå skulle jeg vært i seng, meeeen, så var det disse smertene jeg har for tiden…ikke så godt å sove med det.
      Ønsker deg en strålende uke uten noen slags uhell <3
      Klem

    5. annebe.blogg.no: Takk for en fin kommentar, og beklager for at jeg svarer så sent.
      Satte pris på svaret og innlegget ditt. Var redd for at jeg spurte for nærgående, men som jeg kommenterte, jeg har vurdert vinterbading. Interessant det du skreiv om betennelser.
      Skjønner ikke at det skal være disse problemene med å poste, men det er sikkert “barnesykdommer”. Klem til deg <3<3

    6. Eva: Satset på at jeg har tatt et grundig jafs av uhellskvoten :)))).
      Håper uka di er bedre, at smertene dine er mindre. Det hjelper nok når det blir mer varme i været. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg