Midt i

 

Denne veka er heil og krevjande. Eg står i den, litt som i giv akt. 

 

Men heime somnar eg. Eg søv som i ein døs når baken treff ned i ein stol. Somnar, vaknar og somnar igjen. Kapasiteten til å blogge forsvinn i alt.

No held eg på og landar. Snart helg midt i veka. Men skal gjennom programmet mitt i morgon.

Dette høyrest kanskje noko dramatisk ut. Men det er ikkje det. Seier meir om kapasitet min eigentleg.

I går kom eg meg opp klokka seks og var på jobb klokka åtte. I dag kom eg meg på trening. Dette gjer meg stolt. Eg klarer det eg har tenkt.

Eg sa riktignok i dag at eg er ein utførar og at kjenslene mine er flate. Og at dette vil eg arbeide med for å få meir kontakt med kjenslene.

På ei anna side er det inga krise. Og eg er skikkeleg svolta etter einsemda.

Berre eg.

Berre tankane mine.

Berre ro.

Da kan eg høyra på radio eller sjå på TV, eg kan både le og gråta med  det eg tek inn der.

Og til sjuande og sist får eg lagt inn eit innlegg. Eit innlegg om at eg har det rett så bra, eigentleg, der eg seglar gjennom den første, heile veka i eit splitter, nytt år.

Men kor lenge er eit år nytt?

 

 

8 kommentarer
    1. Må være fornøyd med det en får gjennomført..selv om man har lyst til å klare /orke så mye mer..:) Jeg må ha mye tid for meg selv..sånn til hverdags..ellers «henger» jeg jo stort sett sammen med mannen.. Øver på å være mer tilstede i det jeg gjør jeg også..:) Etter januar er over tenker jeg at 2019 er godt i gang..Klem og fin morgendag til deg <3

    2. Annebe: Ja, en må se på det en kan være fornøyd med. Det å “henge” med mannen syns jeg høres veldig fint ut. Og tror dere er av de som har klart å får til et godt samliv.

      Riktig fin morgendag til deg også. Klem <3

    3. Vær stolt av det du får til i det nye året. Hvor lenge det nye året er nytt? Jeg tenker at ut i februar, så er vi godt i gang. Her går det også tregt i førsten, men jeg har da fått unna jula og trimmet litt igjen. Ha en strålende dag videre. Klemsiklem:)

    4. Natheless: Du er godt i gang med det nye året :))). Jula her for først ut i dag. Det var på tide. Så nå må jeg få kjøpt meg primula. Klem <3

    5. jeg tenker att det nye året er godt i gang når vi går inn i februar,jeg er godt i gang med mitt nye år.Min pappa gikk bort 1 juledag,bisettelsen var først 8 januar,så ble det kneopperasjon på meg,men det går overaskende fint,da kan det bare bli bedre fremover selv om jeg kommer til å slite med en savn i lang tid ennå

    6. fruensvilje: Så klart må det være et stort savn, og at den vil være med framover. Og så operasjonen din også opp i dette. Godt å lese at du føler det går bedre enn du trodde. Stor klem til deg. Jeg tror du er født med mye positiv oppdrift i deg <3.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg