En uke over

 

 

Lørdag IGJEN! Rekker nesten bare summering. Summering av uka. Her på bloggen.

 

 

 

Sol gjennom et tre.

 

Denne uka ble spesiell travel.

Men jeg har heldt meg i ro, vært innen kommunegrensen.

Nesten best om dagen.

 

Fra søndagskvelden, da jeg kom hjem til et ekstraordinært lys.

 

Det har vært jobb opp og i mente.

Plutselig er det blitt alt for mye overtid. Som må avspaseres.

Men jeg ble ferdig med det jeg skulle.

 

Fikk levert på det ene og det andre.

På slutten av uka kjente jeg at det oppsto indre uro over det jeg sto over. La problemet fram for et par og de svarte at det syntes de var helt naturlig.

For av og til kan det bli mye.

Men det som er bra, er at jeg har stått i det. Ble ikke helt kaos på hjemmebane. Som det ofte blir når det er for mye.

 

I dag er det likevel en plukke dag, men skal nok komme ajour.

 

Det riktig gledelige er at kroppen min er så grei å være i, har faktisk vært det en stund nå. Bort i en måned i hvert fall.

Så jeg setter sprøytene mine i “glede” og tenker må man, så må man.

OG – i starten av uka gjorde jeg noe som jeg nok må over ett år tilbake i tid for siste gang-.

 

Jeg rulla ut matta og fant fram musikk til solhilsenen, en sammensetning av yoga-øvelser.

 

 

Så sto jeg der da, med armene rett til vers, så langt, så bra…

 

Men så var det det med både føtter og balanse, og hvordan var det nå igjen…

 

Altså, første dag gikk det altså i surr.

 

Neste dag hadde jeg tatt en research og øvelsen vart i hvert fall gjennomført.

Det var da jeg oppdaga noen magemuskler, som nok har fått hvilt i fred der inne.

Så tredje dagen tok jeg fri, musklene måtte få litt restitusjon.

Det hjalp.

Så nå er solhilsen igjen innført i morgenritualet. Og det er fantastisk godt å kunne igjen. Det som stoppa øvingene var skuldrene, jeg gikk både til behandling og hadde problemer med å få på meg klær.

 

Tenk, det er over og bra.

Det er glede det.

 

Og velger å ha fokuset der, ikke tenke på turer ut som ikke fikk plass.

 

Da jeg begynte å se på bildene oppdaga jeg at det faktisk har vært opp til flere turer ute, den uka her…

 

Mye en skal i et perfekt liv.

Litt indre latter etter den uttalelsen.

 

Lørdagen er dessverre litt oppbrukt før start.

Skal og skal.

Har lovet og det er forventa.

Slikt.

Så redd for at det ikke blir igjen noe særlig dag på meg.

For jeg har ønska både slikt og slikt, også.

Men får prøve å se det positive i slikt også, får legge bort mitt og tenke det blir.

Det blir.

Alt. 

 

 

16 kommentarer
    1. Kjempebra,, høres ut som du er i siget i rett retning. Men det kan være greit å holde litt tak i håndbremsen… Det er greit å bremse opp før man smeller i veggen 🙂

      1. Ja, det er svært bra og håper det blir slik nå :). Må prøve i hvert fall, å passe på. Men nytt styre kan gi noen utfordringer, men blir det over tid tror jeg at jeg må gjøre noen tiltak :).

    2. Ja hvor blir disse ukene av… Men man får nyte noen små øyeblikk her og der og prøve å være tilstede i nuet..men jammen ikke lett.. Godt å høre at du syntes kroppen fungerer sånn ganske greit i alle fall… Flotte bilder med gyldene farger og vakkert ved vannet.. Lørdagsklem <3

      1. Det er helt sant, viktig å være tilstede akkurat der en er. Det har vært en positiv utvikling over ledd og lemmer i den siste tiden, det er fantastisk å kjenne <3. Takk, hadde blitt noen bilde gjennom uka så jeg, da jeg begynte å se ette :D. Håper du har fine dager, skal ta meg en tur innom bloggen din <3.

    3. Så godt at du har det bra – og at kroppen fungerer bedre! Greit å ikke gape over for mye! Jeg er nok flinkere til å ordne og fikse på kveldene etter jobb, enn det jeg er i helga…. da vil jeg heller bare ut og nyte! Deilige bilder du har tatt! Klemmer <3

      1. Ja, det ere fantastisk bra og godt! Tror det skal bli roligere nå, en del frister som måtte holdes. Så bra at du greier å holde helga fri, du er superflink på turer – og det er så bra <3.

    4. Bra med en god kropp, det trenger vi for å få gjort det vi skal. Jeg skal ut å riste på min snart. Du virker å ha det fint nå, det er veldig bra 🙂

      1. Det er så sant, håper du fikk en god “riste” økt :D. Har det stor sett bra, har fått en annen frihet og det gjorde seg :).

    5. Så bra du får til solhilsenen igjen, og ja vi har vel alle noen muskler som ikke får den bevegelsen de trenger. Uke gikk unna her også, men som andre sier, sånn er det bare. Vi får ta det som kommer og forsøke å finne humor i alt maset. Ha en vakker søndag. Klemsiklem 🙂

      1. JA! Det er så bra :). Lite sjokk det med magen :D. Det er sant, vi må nyte det vi kan nyte og forsøke å ha fokuset der <3.Sjøl om tida nok ikke holder fartsgrensa :))). Riktig fin søndag til deg. Klem <3

    6. Man rekker ikke mer enn man rekker, og klarer ikke mer enn man klarer… Men supert at du har “solhilsen” på plass i livet ditt. Det er nok en super investering. 🙂

      1. Det er helt sant, en må bare være glad for det en får til og ikke misfornøyd med det en ikke får til. Enormt glad for å få til solhilsnen igjen <3.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg