Et innlegg om hverdager

 

 

 

 

En mandag som ble helt annerledes enn søndagen. Der sola skein i går, regna det i dag.

 

 

 

 

 

I går ettermiddag kom noen truende skyer. Tenkte det ble torden, føltes slik i lufta.

 

Men hørte ikke eller så noe til det.

Temperaturen var så god som en bare kan drømme om.

Nesten for varmt.

Det hadde dura traktorer over jordene og rulla gresset inn i plast.

 

I dag var det overskya, skyer ned over fjellet.

Jeg ble forsinka med å komme meg ut av huset, hadde en samtale jeg valgte å prioritere.

Og så øka jeg repetisjonene med de Tibetanske ritene.

Gikk opp til fem. Det gikk helt greit.

Skal til slutt være 21 repetisjoner

 

 

Jeg kom til lunsj.

Koselig å se gjengen.

 

Det viser seg at det jeg svarte ja til i går, blir mer omfattende enn hva jeg ble forelagt.

Jeg sitter plutselig med hele arrangementet, med for få mikrofoner og aleine med hele opplegget, lyset, lyden…

Orker bare ikke å bekymre meg for det nå.

Jeg får gjennomgang, så det tenker jeg bare må gå.

 

 

Arrangementene til helga fikk jeg laget ferdig plakatene til .

 

 

 

 

Jeg har ansvaret på søndag.

Da er det en konsert.

 

 

 

 

 

Forhåpentligvis får jeg med meg ungdommer.

Om ikke får jeg problemer i og med at jeg har vanskeligheter med å være flere steder på på en gang.

 

Heldigvis orker jeg ikke å stresse, alt må gå.

 

 

Fikk forresten epikrisen fra St. Olav i dag.

Blant anna sto det at jeg hadde for lite D-vitamin.

Sikkert derfor jeg ikke orker å stresse meg opp, har ikke energi til det.

He, he, dette var altså humor…

 

 

Jeg kom meg hjem etter jobb, hadde restmat fra i går.

Vurderte om jeg skulle legge meg etterpå, men sovna der jeg satt.

Men plana er og få lagt meg i tide.

 

I morgen er det møte over Teams og så fotbehandling både for mor og meg.

 

 

Føttene mine gleder seg.

 

 

 

 

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg