Fyker forbi

 

 

Travle dager og full fart. Gleder meg til onsdagskvelden.

 

 

 

En snartur innom.

Våkna kvalm med hodepine, det må bare gå over.

Liten pause nå før jeg må fyke ut.

I dag er det en presentasjon ovenfor for slike som bestemmer.

Litt småretting, ellers er presentasjonen grei.

 

Fikk ikke dagen i går til å gå opp, skulle innom og ordne noe på museet på returen fra Kristiansund.

Der vi hadde et intens og interessant treff.

 

Ble bedt på en fødselsdag etterpå, det var koselig, men var nesten syk av slitenhet da jeg kom hjem i går kveld. Så rett i seng.

 

Derfor må jeg få ordnet det jeg ikke rakk i går, etter presentasjonen.

Så nytt møte i Kristiansund i morgen, så dette er vel i overkant av min kapasitet.

Håper bare jeg skal stå i det.

Men når det blir hodepine og slikt, kan jeg ikke overstyre det.

 

Ønske meg lykke til i dag.

Muligens tar jeg meg bare av det tekniske, som jeg da må tilegne meg før dagen dont.

Er jeg for sliten blir jeg dårlig verbalt.

 

Vi snakkes…i morgen kveld skal jeg ha tid her inne, og gleder meg.

 

 

Ønsker deg en fin dag.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20 kommentarer

Siste innlegg