Hjul i ro og dag i flyt

 

 

Sen kveld og en lørdag er snart over. En dag med mye og ingenting. Slik de fleste dager er fletta sammen.

 

 

For dagen sto opp med sol .

Ikke på meg, men på andre sida, Og fjella der.

 

Da jeg skulle ut på min sedvanlige runde, tenkte jeg at i dag passa det å ta med fotoapparatet. Det var bare det at brikken ikke sto i.

-Ikke var den i data’n

Og ja da, jeg har leita.

Jeg har også tatt både en og to samtaler med meg sjøl om hvor dumt det er å ikke legge ting på plass.

Men hva hjelper det.

 

Den er borte, borte…borte…

Ellers hadde dagen et noe uoversiktlig program.

Skulle jeg kjøre med bunaden i møte med døtrene, som skal være fadder i morgen, eller skulle jeg kjøpe den siste billetten for å dra på revy, skulle jeg gå på en lang tur eller besøka foreldra mine.

 

Etter litt slik fram og tilbake ble det ikke noe av dette.

Men jeg fikk bedt den ene søsteren min på kaffe, vaska opp til flere rom i huset, vaska mange maskiner med klær og hengt  opp ute. Jeg har spist god mat, snakka litt i telefon, sett tv og hatt en bilfri dag.

Tenkte det var på tide.

Og i går greidde jeg faktisk vaske bilen, så nå syns bilskiltene igjen.

 

 

God helg til deg som besøker bloggen min <3.

 

 

2 kommentarer
    1. Valgets kval…Men det ser ut til at det ble et bra valg. Jeg har nesten bare bilfrie dager nå, i og med at jeg solgte bilen da jeg flyttet til Oslo. Ergerlig med den brikka. (Kjenner meg igjen!) Men “Dagen sto likevel opp med sol på”, sjøl om disse dagene er korte nå i november. 🙂

      1. Ja, i Oslo har man ingen behov for bil – eller, nesten ikke. Tenker jeg får koste på meg en ny fotobrikke i morgen, den dukker da vel opp igjen. At man aldri lærer. Om litt over en måned er vi på full fart inn mot jul, og da har sola snudd. Da er vi på rett vei :). Jippi!!!! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg