På vei, tjo hei

 

 

Enda en dag som snart skal finne natta. Jeg er i et pusterom.

 

 

 

Jeg spekulerte på hvilken dag det var, før jeg fant ut det var tirsdag.

Jeg var på tur hjem etter styremøte.

 

Kom meg gjennom dagen.

 

Tannlegen var første stopp.

Jeg sa jeg hadde fryktelig liten tid i dag, så kontroll fikk vente. Fortalte jeg hadde mista plomben i tanna slik tannlegen forutså ville skje.

Det var ingen vits å sette inn ny, den ville falle ut etter en tid.

Så da blir det enten krone eller bro….hjelpes, bro…

 

Får finne fram til svaret etter hvert.

 

Bildet er tatt av Here and now, unfortunately, ends my journey on Pixabay fra Pixabay

 

Neste post var kontoret.

Fikk skrevet litt, før jeg måtte sette meg i bilen.

Time på verksted.

Hvorfor bråka bilen så sinnsykt?

Det fikk jeg svar på, var det bremseklosser eller var det ditto skiver…i hvertfall slura metall mot metall.

Bildet er tatt av Capri23auto fra Pixabay

 

Time på verksted over helga med anbefaling om minst mulig kjøring. Og jeg som skal til Trondheim for ny øyeoperasjon, så sjøl om jeg denne gangen har noen til å kjøre bør jeg ikke bruke bilen.

 

Tilbake til kontoret, vanskelig å holde fokuset på skjermen.

Ene øye ser jeg teksten på bruksanvisninger, det andre øyet er det bare tåke. Hjernen jobber med informasjon så godt det lar seg gjøre.

 

Til slutt var det styremøtet som jeg måtte bruke bilen for å komme til.

 

Det er det forresten et møte i morgen også. Et vel viktig møte, som har med framtid å gjøre. Et lite stykke å kjøre dit også.

 

Møtet i dag gikk bra.

Kom meg både fram og tilbake.

 

Nå har eldstemann og jeg spist middag.

Vi har snakka om mye.

 

Livet er en lidelse, sier han.

 

Han mener at når man innser det, nullstiller man seg overfor livet.

Jeg bruker andre ord, men det viser seg vi er ganske enige, vi bruke bare forskjellige ord.

For begge snakker om å ikke gå rundt med forventninger, men glede seg over livet slik det blir.

 

Jeg skulle gjerne ha hatt turen til Trondheim klart for meg, slik jeg trodde jeg hadde, men når bilen ikke vil så -.

 

Heldigvis finnes bare løsninger, vet bare ikke hvilke ennå. 

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Håper det dukker opp en brukbar løsning på bilproblemet ditt, sånn at resten kan fikses. Mye som skal “repareres” hos deg for tida, skjønner jeg. Fint at du har tro på at løsninger dukker opp! ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg