Sol og åpnere verden

 

 

Midt i uka, er onsdagen. Mai måned er om ikke alt for mange dagene over.

 

 

Føler verden åpner seg opp.

Litt om litt.

Ikke så mye om hjemmekontor.

Frisøren har åpnet.

Og håret mitt har vokst, vokst og vokst.

 

I dag hadde jeg time.

For klipp og striping.

Så her har vi en sliten dame i en bil. Med alt for langt hår. På tur til frisøren.

 

Her er resultatet etter saks og striper.

 

I morgen starter jeg opp i bibliotekjobben min igjen.

Har ikke vært der på jobb siden alt dette med C og K startet.

Og så er det straks helg igjen, sjøl om vi er midt i uka. For på fredag tar jeg fri.

Og helga er lova i sola og varmen sin verden.

JA!

Jeg gleder meg.

 

 

Hvordan blir pinshelga der du bor?

 

 

14 kommentarer
    1. Forandring fryder! Og skal si du ble forandret. Men du kledde det lyse og… håper du får nyte fine pinsedager, jeg har vært så dum å tatt 2 x- vakter…, så blir litt mye jobb denne uken også. Men etter det er det litt latere uker og dager…:)

      1. Takk skal du ha, både for kommentar på hår og helg :). Uff da, skal du jobbe ekstra. Du må huske på å ta vare på deg sjøl, så bra det kommer noen roligere. <3

    2. Så herlig med et oppfriskende besøk hos frisøren 🙂 Og flott ny frisyre. Forandring fryder 🙂
      Godt at vi begynner å komme inn i mer normal rytme etterhvert. Sånn at helgene blir like gode som før 🙂
      Fint med langhelg. Her i gården pleier vi å ha familieutflukt 2. pinsedag. Da blir det å kjøre og finne et sted hvor vi kan grille, og kanskje bade når været tillater det. Og været later til å tillate det denne pinsen 🙂 Jeg gleder meg 🙂
      Nyt dagen, og nyt helgen litt ekstra ♥ Klem

      1. Takk :). Ja, det er sant, at livene føles mer normale etter hvert, at en kan ting. Gleder meg til helg, ser sola er på tur gjennom skydekket her nå. Grilling og bading er hyggelig. Ikke så mye planer her, utenom å kose meg maks. Riktig god helg <3, klem.

    3. så fin du ble,ja nå var du fin med langt hår også,men en tur til frisøren gjør alltid godt,jeg skal til frisøren neste onsdag :=) vi tar bobilen i morgen og reiser opp til sønnen vår på Melhus ,gleder meg til å se ham og familien igjen

      1. Takk skal du ha :). Godt når en kan gjøre disse tinga en ikke har kunnet en stund. Dere må ha riktig god tur til Melhus. Koselig å møte sine. Tror det blir en helt fantastisk helg <3.

    4. Jøss, så blid du ble av en tur til frisøren! 😀 😉 Og veldig fin på håret i tillegg! 🙂

      Vi får sol og varme hos oss også i pinsa. Hurra! 😀

      1. Det va godt å få kløpt sæ, va litt for langt for din “gamle” mor utapå og “unge” inni, ha, ha…Stor klæm tutta mi <3

    5. Ja nå er Juni i gang og her har det vært en varm pinse.. 🙂 Du blei veldig fin på håret syns jeg.. skal snart ta en klipp igjen jeg ..men jeg har det jo kort bestandig.. Sommerklem <3

      1. Takk skal du ha, godt å få tatt den klippen. Du som har det så kort må nok klippe deg ofte. Været var veldig fint her også. Slikt bør nytes til fulle. <3 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg