Det vakre i gave

Det finnest så mange hyggelege menneskjer. Over alt. Også her eg er……..ikkje minst her.

 

Da eg kom hit for snart ei veke sidan møtte eg ei dame som eg hadde vorte kjend med her på blogg.no. Vi har faktisk hatt kontakt i fem år. Eg hadde fått inntrykk at ho var triveleg og effektiv på bloggen hennar. Ho var mest ferdig med tida si her da eg kom, så eg hadde følgt bloggen hennar med spenning medan ho var her. Det viste seg at ho var riktig så triveleg, ho virka så ung og ho hadde eit så fint vesen at det mest stråla av henne. Ho heiter fruensvilje her på blogg.no……og her skriv ho om møtet vårt i Ut av boblen.

 

Eg tok med meg spegelrefleksapparatet mitt hit, men hadde ikkje med meg minnebrikke. Det er lenge sidan eg har bruka det, fordi ei fjør er i stykke som skal helda brikka på plass. Eg hadde kjøpt en tape som skulle gjera den jobben – men her hadde dei ikkje minnebrikke. I går kjem ei dame som låner meg hennar sin da ho får høyra om ståa.

Og i dag, i dag gjekk eg på tur med apparatet. Det var fantastisk og kunne bruka noko anna enn mobilen. Eg gjekk mest frå konseptane med å knipse. Her kjem eit lite utval.

 

Eg tok oppover mot den staden eg har gått eit par gong før.


Fjella og det nyutsprunge bladverket er aldri så vakkert som no.


Ein gong syntest eg tre i mengder var kjedeleg, i dag er eg hekt og fasinert av trea.


Kan kontrasten verta større, den gamle lastebilen framom nyutsprunge, unge tre?

 

Fortida og framtida……..stokkane skal nok verta ved.


Strekane i lufta, dei vart så mange – sivilisasjonen – det laga ein rytme.




Ein gamal trestamme og dei nye, unge, kvite…..den gamle kan mest verka usømeleg eller stikk han nasen sin berre bort i framtida?

 

Elva som skummar forbi, den vil verta større når snøsmeltinga får fart på seg.


Så er eg attende til Bedringens veg.

Bregnar som krøllar seg opp.


Treet er kappa og bladverket sprutar ut av det felte og ferdige…….

 

Over alt står det benkar så dei som er på betring ikkje skal gje opp.

 Så nærme eg meg tettstaden…….Sylte.

Heggbløming passar for forelska hjarta.

 Heilt nede att.

Og inne ventar middagen.

 

Takk for at du vart med :)-

Ynskje deg ei fin veke.

 

14 kommentarer
    1. Det er så herlig å lese hvor fint du har det der 🙂 og utrolig mange fine natur opplevelser du får.
      Jeg kjenner også fruensvilje på blogg og kjente meg igjen av beskrivelsen av henne.
      Fortsett å stå på og kose deg, nå er du på rett vei :-))

    2. Så nydelig du er da :)) ja du er jo også et varmt og godt menneske og eg er glad eg fekk møte deg.
      Det er rart å sitte her hjemme og se bilda fra stier eg gikk for bare noen dager siden :)) det er så utrolig vakkert og frodigt,det grønast fort til her også nå,men fortsatt er det litt igjen før vi er der du er nå hi hi :)) ha en fin trimdag i morgen

    3. Åse Helen: Ja, dette oppholdet gjør allerede veldig godt…og ennå er det en stund igjen. Naturen her er vakker :).
      Fruensvilje er trivelig :).
      Dette er veien til overskuddet:)))).

    4. Koselig at inntrykket du hadde fått av bloggvennen stemte. Vi har jo begge skrevet litt om nettdating, og overraskelsene DET kan by på. Det er fascinerende med trær. De får seg en knekk, og vokser videre i krok og sleng!:D

    5. Nydelige bilder og natur. Og veldig kjekt å se at du tar frem “strekene” som en del av bildet. Dessverre er det jo noe som hindrer en del vakre naturbilder, for de er jo ikke naturlige, men menneskeskapte. Men du fikk det jo til å bli en del av naturen 🙂 Herlig 🙂
      Kjekt å høre at du har møtt hyggelige mennesker. Det er jo også energiskapende 🙂
      Sender varme klemmer til ditt videre opphold der <3

    6. fruensvilje: Jeg starta og svare, og så greidde jeg å slette alt phu.. Travle tider for en skilpadde :)))).
      Veldig hyggelig å møte deg, glad for at vi fikk det til:).
      Det er veldig vakkert her, men det er det over alt nå. Til litt forskjellige tider.
      Kos deg med våren rundt deg :)))).

    7. Oldemorbloggen: Ja, ikkje sant eit tre er så mykje :))). Fruensvilje var artig å møte :))) – vi er vel mange felles “venner” her og det er artig.

    8. karidansen: He, he, det blir sikkert en liten forskjell på bloggvenner og nettdating….
      Tre er absolutt fascinerende…trekroner, noe så mektig. Store furu’er for eksempel. En gang har jeg lyst til å lage en hel serie av de.

    9. Eva: Disse ledningen gjennomluften ble plutselig veldig fascinerende. Men burde hatt en bedre linse for og fått det godt nok til. Men du skjønte hva jeg prøvde på:).
      Hyggelige mennesker er absolutt energiskapende.
      Tusen takk for den varme klemmen og sender sporenstreks en tilbake :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg