Orsak

 

Tid, tid og atter tid. Kor blir den av? Flaksar den av garde som ei forvilla kråke…….?

 

Eg trudde når eg hadde all tid til eige bruk, da…… Men her er det ikkje slik, akkurat gått inn i mi andre veke på Muritunet. Ferdig med første veka, og den gjekk og fort.

 

Men til saka………eg vil lesa og kommentera bloggane eg brukar. Og eg veit, eg har vore heilt elendig den siste tida, til å lesa og kommentera. Eg har rota meg inn i lange bildeforteljingar……også var både kapasitet og tid bruka opp.

 

Eg kjem attende, og eg les og nokre gong så………nei, det blir for lang forklaring.

 

Men er klar over det er mitt tap at eg ikkje rekk det. Men eg har ikkje gløymt dykk sjølv om eg prøver å springa av meg nokre kilo medan eg speidar etter overskote. Og det kjem sjø…..

 

Hadde behov for å seia dette, for eg vil men akkurat no får eg det ikkje til.

 

12 kommentarer
    1. he he god morgen :)kjenner meg igjen der,for når en er på murituner har mann ikke tid til blogg,iallefall ikke om en skal være litt sosial i tillegg til å trene 🙂 bruk tiden på å komme deg selv,v er her vi når du kommer tilbake hvet du.Ha en fin dag

    2. Du skal først og fremst ta vare på deg sjøl nå. Det er koselig at du deler litt fra Muritunet. Du må i hvert fall ikke tenke at du har en “jobb” foran deg – med å lese alle innleggene du ikke har rukket å lese. Det er kanskje dette som har vært med å å få deg dit du har vært…..du er så opptatt av å vise omtanke for andre at du glemmer deg sjøl! Veldig koselig “selfie” av deg. Du er ei vakker dame, med ei mild og god utstråling! 😀

    3. Hyggelig når du er innom og hyggelig når du har innlegg …men nå skal du tenke på å være tilstede der du er…og kose deg og gjøre ting som gir deg energi :)) Fint bilde av deg….”pønta “deg med neglelakk tilogmed :)) Klem<3

    4. Det med å lese/kommentere bloggar, må vere lystbetont. Det er ofte eg ikkje les så mange bloggar, og heller ikkje kommenterar, ein kan ikkje gjere det av plikt, berre av lyst. Du såg no så blid og koseleg ut på bildet med grøn neglelakk og allting. Eg er ikkje på noko tun, men har vore hos fysioterapeut i dag og blitt knådd, det er både dyrt og godt.

    5. Det du i alle fall ikke skal gjøre, er å få dårlig samvittighet for at du ikke når å lese hos oss, og kommentere. Det skal jo faktisk være kos dette her, ikke en jobb. Ikke sant?
      Du må bruke tiden til det den er ment til, nemlig å finne overskuddet. Å nyte det du har der og da. Leve i nuet. Kjempeviktig det vet du.
      At du også innimellom tar deg tid til bloggverdenen, det er jo bare kjempekoselig <3 Se på det som en god bonus 🙂 Vi som følger deg, synes det er kjekt å lese hos deg når du oppdaterer med flotte bilder 🙂 Så kan vi heller vente på kommentarer selv, når det måtte passe. Vi vet du av og til har tid til å lese. Koselig det 🙂
      Og du ser så fin og fjong ut på bildet. Veldig kjekt å se <3
      God klem fra meg til deg <3

    6. fruensvilje: Ja, tiden her går i sitt eget tempo…og det er ganske raskt. Nå kan nok jeg bli mer sosial, men trenger også litt ro. Men regner med at jeg blir bedre på det også. I dag prøvde jeg noe fantastisk :)….håndtrening!!!! Det var så godt, få hendene dyppet i voks…det var enormt deilig, Ha en riktig fin kveld.

    7. karidansen: Jeg ser ikke på det og leser blogger som et arbeid, jeg har lyst – men nå fikk jeg vanskeligheter med det. Jeg koser meg når jeg leser blogger :)). Men klart jeg er her for å rette opp med selv…..og jeg må bli flinkere til å ta vare på meg selv.
      Så koselig kommentar av bildet av meg ….tusen takk :))).
      Jeg er nok snill, men jeg veit ganske godt hva jeg vil når det er viktig :))). Ønsker deg en super kveld :)))).

    8. Jeg synes også det er koselig å lese blogginnlegg. Jeg “porsjonerer” gjerne litt, slik at jeg ikke leser så mange på en gang! Er det en dag jeg nesten ikke har vært innom, så er det ikke nødvendigvis slik at jeg alltid leser meg opp på alle innleggene.Ja, jeg tror at du vet hva du vil når det er viktig. Du virker som ei sjølstendig og sterk dame, sjøl om du er omsorgsfull. (Og det er jo ikke noe motsetningsforhold mellom de egenskapene!)

    9. annebe: Takk for at du sier det :))). Ja, jeg prøver å være til stede her….eller prøver ikke – jeg er det. Det er masse trening og det kjennes….for å si det slik :).
      Tok med flere glass med lakk hit…..ønsker å “jåle” meg litt mer til :). Klem<3

    10. Oldemorbloggen: Det har du rett i. Og jeg leser også av lyst, men nå ble tida for kort til å få til det jeg ville :)).
      Neglelakk måtte til, tenkte jeg her om dagen – men borte igjen nå.
      Fysioterapeut kan av og til være godt og være framom, men gratis er de ikke :).

    11. Eva: Ja, det skal være kos….og jeg har lyst til å kose meg med innleggene dere skriver :).
      Det er overskudd som er hovedfokuset…og vi er rimelige aktive her. Akkurat nå er jeg utslått etter dagens tur :).
      Håper jeg får tid til en leseøkt i kveld, men skal snart over på kveldsmat og så er det basseng klokka åtte.
      Takk for koselig kommentar på bildet…jeg er ikke så flink på selfi..men må prøve.
      Klem tilbake <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg