I sol og regn

Så er dette året sin Bakkseterdag over. Og folk møtte opp i hopetal.

 

Eit døgn med alle slags vêr har passert. Og her sit eg, som eit vrak. Augo er trøtte og eg er lemster i kroppen. Og så må eg til å lage bacalao, kake og dessert. Til gjestene i morgon. Men det einaste eg har lyst til er å legga meg. Eg er regelrett trøtt.

Kan eg rekke det i morgon? Rekke alt i morgon før halv tolv? For da må eg dra heimafrå. Kan eg det? Kan eg svara på spørsmålet om å opne eit arrangement i morgon? I kveld er det umuleg å svare på slikt.

For eg er trøtt kjenner eg. Frykteleg trøtt i kveld.

Eg har vore eit døgn på setra. Det har vore regn, det har vore vindstilt, det har blåst, det har vore sol, det har vore kaldt og det har vore varmt.

I går kveld var det mange folk i aktivitet. Vi vart sittande ute til myggen beit godt og natta nærma seg. Nedanfor setervolden var ein flokk hestar. Ikkje alle hestane kjende kvarandre, så to starta å sloss. Dei sette baken mot kvarandre og sparka attover mot kvarandre. Det virka skummelt. Det gjekk nok likevel bra.

Jentene var inne i bua og spela spel saman med andre ungdomar. Da eg kom inn tok vi oss eit slag kort før vi gjekk til å la oss.

I dag starta folk å komme opp i åttetida. For å koke ost og gjera alt klart. Det var for surt å eta frukosten ute. Tente opp i omnen.

Så vart det bering av stoler og bord før eg køyrde ned boffen. Han skulle få sleppe å være der når det vart så mykje folk. Det ville ikkje væra noko godt for han.

Og så starta folk å komme. Mest to timar før arrangementet var i gong. Etter kvart fyltes området opp. Rømmegraut, vaflar og sveler fekk kjøparar. Det var folk over alt. Og vêret skifta. Av og på med genserar og regnklede.

Til slutt var det slutt. Vêret fekk ein skikkeleg kaldfront og folk forsvann smått om senn.

Så var det opprydding. Og da rydda eg visst bort det som var att av energi. Så her sit eg…..eller heng i ein stol. Har allereie sovna ein gong.

4 kommentarer
    1. Koselige bilder av jentene dine og boffen! Ja, det var litt av et “laje” du har i morgen. Lykke til med det du orker! Og så ønsker jeg deg ei god natts søvn. Jeg sovnet på sofaen etter jobb i dag. Litt vondt i ryggen og generelt trøtt og “Kje” som vi sier herover. Så kan det hende det blir ei stund til det bli ordentlig kvelden og sovetid for meg. 🙂

    2. Åhh….det ser veldig kjekt ut 🙂 Og det ser koselig ut å ha kvalitetstid med sine egne barn <3 Men slett ikke så bra å være så sliten da. Men nå er det jo engang sånn, at man har en tendens til å gape over mer enn man klarer.
      Håper dagen gikk godt med det du hadde planlagt, og at du fikk ordnet det du ønsket <3
      Lykke til, sånn på etterskudd 🙂 Klem <3

    3. karidansen: Takk for det :)….må bare orke litt nå, litt hektisk før ferie. Bare søndagen er ferdig nå så……. Kjedelig både med ryggvondt og å være “kje”. Håper du har en god helg foran deg :).

    4. Eva: Vi hadde en fin kveld og det virkelig koselig å være der. Men det er litt vel hektisk nå. Roer seg straks ned, men gruer meg til morgendagen – tidlig opp, til byen, tilbake til et arrangement for å ønske velkommen. Søndag er det antakelig vaffelsteking for en uant mengde mennesker……men sååå…….på mandag skal jeg vei å få forbehandling og da nærmer ferien seg. Siste uka blir roligere.
      Trenger fortsatt lykkeønsker, så sier tusen takk :). Klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg