Ein sommardag

 

Det er kveld. Eg sit ute men skal straks gå inn. Ser mest ikkje bokstavane på tastaturet.

 

Det er ikkje så ofte ein kan sitja på terrassen i lette klede når det nærmar seg midnatt og ein bur på Nordmøre. I kveld går det an. Eg har tend talgljos og slått i eit glas vin.

Himmelen er ljos i vest med lett teikningar av skyer.

Det er så godt å kunne kosa seg.


I dag måtte eg på Kyrksæterøra til veterinær og kjøpe hundemat. Eg spurte mor og far om dei hadde lyst på ein tur i dag. Og slik vart det. Vi åt middag og handla der. Og så køyrde vi oss ein tur. Valet vart Kårøyan, ein gard som ligg oppom Vinjeøra ein mil innover skogen. Der ligg ein gard som har servering. Da vi kom innover møtte vi ei lita jente som kunne fortelja at det berre var opent i helgene. Men turen innover var fin med mykje idyll.

Så om det ikkje vart nokon kaffikopp der tok vi den her hos meg. Eg steikte vaflar og tok opp Sunndalsgraut frå frysaren. Etterpå sendte eg restane med gjestane. For slik kost må eg passa meg for. Så køyrde eg foreldra mine heim.

Og etterpå tok eg med meg eit vinglas ut på terrassen. Sjølv om mykje av dagen har vore i bil, kjenner eg at dette har vore ein ekte sommardag. Ein god dag som rommar sommar på sitt beste. Og eg nyt.

6 kommentarer
    1. koslige bilder fra en hyggelig dag,det er kjekt med en fin biltur også i finværet 🙂 og jammen hadde du en fin avslutning på dagen også 🙂 godt du nyter ferien din

    2. fruensvilje: Fint for foreldra mine, vi kunne kjøre gjennom skogen med åpne vindu slik at skogslufta kom inn i bilen. Når de ikke har kropper som kan ta de med seg ut i skogen lengre.
      Avslutninga var veldig fin og få med seg. Må nyte :))).

    3. Siv Svanem: Det kan jeg tenke meg, jeg sa det at her måtte det være fint for molte. Og det var skikkelig fint der, heldig svigerinna de som har hytte. Så ut til å være veldig fint turterreng.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg