Ei jente

 

Litt for seint, i kjent stil for meg, tek eg ei utfordring. Det er Frodith som inviterer. Men eg veit ikkje om det er lov å være så sein……

Eg starta å sjå førdagen, altså måndag, om eg fann noko bilete. Eg forsette i går og fann eit. Det måtte verta dette. Ei jente attmed eit vatn. Men da var det for seint å laga nok på det.

Så i dag…..vips og vaps…....postar eg.

– Jenta står så blå der hausten speglar seg i fjellvatnet. Det var ein fin dag å være ute i.

Alle barna har vore einare etter kvart som dei kom. Dette er den yngste einaren.

Dette er mitt EN -.

 

 

8 kommentarer
    1. fruensvilje: Takk, skal fortelle henne om kommentaren din, det setter hun pris på. Det var en vakker dag.
      Får håpe det at det er greit med slike treige som meg :))).

    2. frodith: ÅÅåå, det var det jeg var redd for……at du var striks ;). He, he…regna med det måtte gå bra. Det blå og høsten ble så rent syntes jeg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg