Så godt og berre være

 

Eg er berre. Berre her og skal ingen ting. Og eg nyt.

 

Den siste dagen min i avspaseringa mi, klarte eg det.

Eg klarte å koma fram til å ikkje skulle noko.

Så ute kan regnet berre fossa ned. Eg treng ikkje ein gong tenne opp i omnen, sjølv om temperaturen seier at eg godt kan gjera akkurat det. Eg koser meg så likevel.

Eg fekk unna meg billetten til konserten i kveld, eg vart berre frykteleg stressa av å tenkje eg skulle dit. No skal det seiast det ikkje er min favoritt artist. Så da kan nokon få den som nyte konserten meir.

Eg har og bestemt meg for at oppfølginga på Muritunet neste torsdag er uoverkommeleg. Alt for lang reise for ein dag på denne tida av året. Eg må ha starta om natta for å nå fram, og da går inga ferje.

Eg kjenner skuldrene fell på plass. For eg treng ikkje. Det er så mykje eg ikkje treng. Det eg treng er å kjenne på roa for å få energien opp over skalaen.

Og det som er så bra, er at tanken har vorte klårare. Eg forstår raskare kva eg vil og kva eg ikkje vil. Eg reagerer raskare på kva eg synest.

Stemmen min har fått eit nytt trykk, meir volum og klang. Meir energi.

Eg seier mykje fortare frå der og da, så slepp eg å gå og grubla i etterkant. For det ein seier da vert ofte betre enn å seie seinare.

Ordet tek eg og mykje raskare utan at eg tenker over det.

Eg får kommentarar på forandringa. Positive kommentar.

Så eg er på tur mot noko som eg trur på. – Og det krev nok å roe ned. Stress har ingen plass. Det skal lite til for at det vert for mykje. Men i dag……. i dag skal eg ingenting. Ikkje noko anna enn det eg har lyst til akkurat da.

Inga plan i dag :))))))))).

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. Bra du klarer å la være det du ikke MÅ ..og det er jo veldig få ting man egentlig MÅ om man tenker etter ja :)) Og det å være mer tydelig på hva som er bra for en og si i fra er noe en skulle vært flinkere på…så bra du har blitt bedre til det 🙂 Så de fine bildene dine av 1,2 og 3 også …:)) Kos deg med en planfri dag videre :)) Klem <3

    2. så deilig å sitte med en god følelse på att ting går den rette veien,litt synd det er langt til muritunet og att det bare var snakk om en dag,men du greier deg,synes du har gjort det veldig bra :)) nyt kvelden

    3. annebe: Ja disse tingene som er så enkle, men likevel så vanskelig. Ganske så godt å kjenne at grensene mine fungerer litt bedre.
      Takk…og har kosa meg, men kom meg ut på en ufyselig tur i regnet :). Nattaklem <3

    4. fruensvilje: Ja, det er godt – men fant ut at det var best å kutte det besøket til Muritunet.
      Har slappa av, fikk nettopp sendt en video snutt fra konserten, veldig glad jeg valgte stolen hjemme :))). Riktig god natt :).

    5. Kjenner meg veldig igjen i det jeg også. Det er en kunst å ikke gjre noenting, og “berre være”… Og vi har så godt ut av det, alt kommer mer på plass da….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg