Søndag i sol

 

Så er helga snart historie. Første helga i juni. For tida kan ingen springa i frå. Det er den som spring frå oss.

 

Sola har gjeve meg raud brystkasse. Sjølv om solfaktor 30 var funne fram.

Mellomste som var heime, ho tok ned solstolane frå mørkloftet. I dag har vi vore late. Vi sat i dei stolane i fleire timar. Slik at vi vart mest sliten av sol, vind og duren frå kantkløpparen hos naboen.

Etter middagen reiste ho som hadde delt tida med meg med bussen attende til trønderhovudstaden. Det vart ei kort og hektisk helg. Eg måtte henta ho i går på Orkanger. Det var snakk om jobb for jenta. Både fredagskvelden i Trondheim og her i går. Så da måtte ho hentast for buss gjekk det ikkje. Heldigvis gjekk bilen både dit og attende. Denne bilen har eg snakka mykje om.

På fredag var eg i den andre byen. For å sjå etter bil. Eg har fått orden på finansane og har starta å sjå. I morgon skal eg attende for å prøvekjøre ein bil. Er ikkje enkelt dette. Eg ynskjer meg ein bil utan reperasjonar i ein årrekkje framover. For det har det vore nok av i fleire år no. Med to gamle bilar. Så eit problem går mot slutten. For dette har verkeleg vore ei hovudpine.

Så på eit vis går det framover, det er ikkje berre tida som fyk i veg. Det skjer mykje. Mest for mykje vil eg påstå. For eg er liksom så alt for mager på krefter til for mange hendelsar. Og det er ikkje slike kjensler eg vil kjenne på….at det er for mykje.

Går ut frå at alt vil kjennest mykje betre med ny bil på plass og gamle bilar kasta i “dass”.

Ja, ja, det var eit forsøk på noko…..men,

…eg ynskjer enkelt ein fin søndagskveld.

Endeleg er sommaren her.

 

12 kommentarer
    1. høres ut som en god plan å skaffe en ny bil og gi slipp p 2 dårlige,lykke til med den jobben .
      Ja nå er det sommer og dagen har vært god ,må den fortsatt bli gin og varm denne sommeren vi har forran oss )

    2. fruensvilje: Det skal bli skikkelig deilig å komme dit, EN bil som jeg kan/skal lite på.
      Ja, vi satser på at vi har en vakker sommer foran :)))).

    3. Deilig å kose seg i sola…smører meg godt jeg også :)) Koselig med besøk selv om helga gikk fort :)) Plunder med biler hadde vi mye før, men de siste åra har vi hatt nye biler…det er deilig ..føler seg mer sikker da :)) Klem og fin kommende uke til deg <3

    4. annebe: Det er vel sagt en bør bruke ganske høy faktor. Alltid koselig når en eller flere av barna kommer :))).
      Gamle biler kan være krevende, håper jeg er heldig for det blir en nyere gammel bil. Skjønner godt det er godt med nye biler:).
      Riktig fin uke til deg også. Klem <3

    5. Deilig med late, varme, solrike dager….
      Skal se det kommer seg med både energi og alt når du får orden på det med bil.
      For det er så stressende, og tar så mye energi….
      Håper du finner deg en bra bil og har noen til å se på sammen med deg

    6. ååhhh jeg skjønner så godt dette med gamle biler!! De siste 10 årene har jeg hatt bil som jeg har vært trygg på, og etter sånt slit med gamle og dårlige bilder, har det vært helt magisk å være trygg 😀
      Ellers er det jo så deilig med sånne late, lange dager i solen. Jeg hadde det selv i går, og skulle ønske jeg kunne ha det i dag også, men neida, nå er det tilbake til jobb og hverdag 🙂

    7. maiken: Jaaaa, her er det forresten bare solrikt om dagen, det er ikke den store varmen. Men fint likevel.
      Tror også at energien kommer når det med bil er på plass.
      Jeg har innhenta en del opplysninger angående bil, ellers blir nok mi yngste med. Skal prøvekjøre en i dag, blir overgang fra automatgir til manuelt….har ikke så lyst rett ut i gatene med den treninga, men, men….det går nok bra ;). Det må bare det :).

    8. Fruemmel: Det er å godt å slippe være redd for plutselige problem med bil. Godt du har sluppet de siste ti åra. Skjønner det er magisk. Jeg har aldri hatt helt ny bil, men i de fleste perioder har det vært bra. Men det å ha to gamle biler å forholde seg til, der begge trenger reparasjoner – har vært en utfordring.
      En setter kanskje enda mer pris på disse late dagene når det er slik en må på jobb. Jeg ble alt for lenge på jobben i går, så da jeg rusla opp til huset i kveldinga, med sola i nakken, fuglesangen og hummelsurr – da NØT jeg :). Ha en super dag.

    9. Mariann: Sola både varmer og brenne om lufta er kald…..jeg går rundt med røde legger fordi jeg ikke brydde meg om å smøre dem. Haha, ser skikkelig snålt ut :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg