Framtid i sjøkanten

Sjøen strekkjer seg oppover land før den vert dregen attende. Det er den evig pulsen. Tidevatnet.

 

I denne rørsla finn vi mykje. Mykje liv og mykje puls. Og kanskje mykje av framtida. Ein spanande tanke som slo nokre røter her om dagen. Kan dette vera noko å sjå på?

Eg har ei strandlinje, men eg eig ikkje utover sjøen – berre til marbakken. Men å tenkje seg tankar om framtida er lett. Så da eg fann eit seminar inviterte eg med meg sonen og vi reiste i veg for å bruka dagen på temaet.

Interessa var tydeleg svært stor. Det var mange frammøtte. Dei fleste var i samanheng med jobb, det var mange næringar alt frå dei som har hatt fokus på oljen til utdanningssystemet. Det var frå forskarmiljø og det var nokre får private, slike som sonen og meg.

Det vart ein interessant dag. Kvar finnest dei beste vekstplassane, kva for algetypar det er hovudfokus på, kva som finnest av næringsstoffar til korleis kan ein produsera. Og kva for område kunne dei brukast; mat, helse, dyrefor og gjødsel  innfallsvinklane var mange.

Vi reiste heim med hovuda så fulle av inntrykk at vi måtte venta med å gå vidare på ideen om dette kunne være noko.

Det er mange spørsmål som må svarast på. Er dette noko for oss……

Eg ser at det er mykje som må til, og sannsynleg er sjansen liten for produksjonen for vår del. Vi bor i en fjord, vi har ikkje så mykje strandlinje, arealplana for kommunen er under godkjenning i desse dagar. Og ikkje minst, kva krev det av investering?

Men tanken om livet i fjæra er stor og spanande som ei ny og berekraftig næring.

Kanskje…….

 

 

8 kommentarer
    1. Nå har ikke jeg så mye “peiling” på slike ting, men uansett lurt å lære noe nytt og for dere er det tydeligvis et aktuelt tema også..spennende :)) Klem og fin lørdag videre <3

    2. Jeg skjønner du har vært på noe spennende greier om fjæra. Litt vanskelig å lese for meg pga bakgrunnen din i designet nå.Men veldig kos header du hadde nå da 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    3. annebe: Har ikke særlig kunnskap om dette jeg heller, men seminaret var svært interessant. Veit ikke om det kan være aktuelt for oss, men greit å se på syns jeg.
      Ønsker deg en nydelig søndag. Klem :).

    4. frodith: Takk for at du sier i fra, jeg har lysna bakgrunnen så håper det ble leservennlig. Det så bra ut på min pc, så da gikk jeg ut fra at lesbarheten fungerte for alle.
      Ja, seminaret vi var på var interessant.

    5. karidansen: Ja, syns det var veldig mye bra på dette seminaret. Vi får se, vi har faktisk ikke snakket mer seriøst om det, sønnen her hjemme denne uka. Men det er musikken som tar tid nå. Så her er det snudde døgn.
      Takk for hyggelig kommentar av bildet :).

    6. Siv Svanem: Det er et spennende felt, men det er mye forskning for å se på muligheter, forurensning, rensing…..ja en hel haug av områder.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg