Vassvakt

Så er helga snart eit minne. Ljoset har forsvunne frå dagen og kvelden er her.

 

Eg er aleine i mi stue.

Det er godt det også.

 

“Er du einsam” spør mi mellomste ein gong i løpet av helga.

Eg må spørja henne attende om det virke slik.

Nei, ho synest ikkje det.

Og eg må seia som sant er at den kjennest ikkje slik heller.

 

Men vi er einige om at hadde eg hatt meir energi har det nok vore annleis. Og hadde eg hatt meir energi hadde eg nok gjort noko med det i så fall.

 

Eg trivest svært godt i mitt eige selskap. Men eg synest det er kjempekoseleg når ein av ungane kjem heim…..eller alle tre for den del.

 

I dag fekk vi ein liten tur. Vi var oppmed for å sjå om det var greitt med vatn i brønnen. Denne månaden er det eg som har vassvakt. Og har rusk og rask lagt seg for i sila må eg nok ha hjelp, derfor er det fint at nokon er med.

foto:Asbjørg

Heldigvis pulla vatnet over kanten.

Så vi kunne snu og ta vegn ned att.

Sjå ned på sin eigen heim.

Attende fekk eg hjelp til å grava ned ein busk. Så  laga vi oss middag. Mellomste spurte om at vi kunne invitere opp mostra. Ho takka ja for invitasjonen. Gammaldags søndagsmiddag med ørret, agurksalat og rømme til. Grønnsaker og potet. Til dessert hadde vi banansplitt med is.

Så vart det ein seanse med å seia ha det åt boffen, før turen gjekk ned til vegen og bussen.

No skal eg snart finna senga. Eine øra er tett, eg har hosta slik at eg er heilt sår i mellomgolvet. Eg satsar på ei betre natt til natta. Og så ynskjer meg ein effektiv dag på arbeid i morgon.

 

 

9 kommentarer
    1. Det er så godt å lese om omsorgen fra barna dine. At de bryr seg, hjelper deg, liker å være i lag med deg, og forsikrer seg om at du har det bra <3
      Da er jo alt trygt og godt.
      Den energien, den hadde det nok vært kjekt å ha mer av ja, så det skjønner jeg deg virkelig godt.
      Håper du blir kvitt hosten, og har en god natt 🙂
      <3 <3 <3

    2. Eva: Ja, barna er fine:). Godt å dele tid sammen med dem.
      Det har vært fint å kunne fylle energi, som ved bensinstasjoner.
      Takk, det begynner å bli bedre med hosten nå.

    3. I’m pretty pleased to discover this web site. I need to to thank you for your
      time just for this fantastic read!! I definitely enjoyed every part
      of it and I have you book marked to see new things on your site.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg