Kaffi og farsdag

 

Seinare høyrer tittelen saman, no er den kvar for seg. For slikt ein berre gjer og tenkjer er lurt.

 

For kaffi må ein ha, eller og må…… For meg kan det faktisk variera. Nokre dagar heilt utan, andre dagar mykje. Heime kan det gå fleire utan.

 

I dag, på ein søndag, ville eg laga meg ein kopp. I kaffiboksen var det litt lite att, så tok fram ein pose å tømte oppi. Da eg skulle laga den til registrerte eg at korna var grove. Eg hadde teke feil pose i feil kopp.

 

For kaffi er ikkje berre kaffi for meg. Til eg var 30 år drakk eg mest ikkje kaffi heime, i hovudsak drakk eg te. Men da kaffiar med C dukka opp på åttitalet, vart det ein vanleg sosial arena å møta vener fram til eg flytta til Trondheim, ekteskap og familieliv.

 

Vi fekk tre kaffitraktarar da vi gifta oss. Alle tre vart levert inn. Eg likte ikkje trakterkaffi. Hadde ei slik espressokanne som ein kunne setja på kokeplata.

 

I dag, mange år etter, har eg fortsatt ikkje traktar, men kan drikka det når eg får det servert.

Eg sjonglerar mellom tre måtar å lage kaffi på.

Den eine er den gammaldagse måten som eg brukar så sjeldan at den mest vert eksotisk, kokekaffien. Da eg fekk meg induksjonsomn ønska eg meg kaffikjele til å bruka på den. Så det har eg.

Den neste er presskanna, den er bruka mykje. Og til slutt har eg veggkaffi….ei maskin i veggen som lagar kaffi. Den passar når eg skal laga meg ein kopp, eller vi er to som skal ha kaffi.

Dette betyr tre forskjellege posar meg kaffi; kokkaffi, presskannekaffi og espressokaffi.

Og i dag gjorde eg det formastelege  med å tømme presskannekaffien opp i boksen med espressokaffien.

 

Så slik hell ein på.

Må avslutte denne dramatiske historia med at det gjekk bra og det vart kaffi på meg.

(Litt ironi må ein kunne bruka).

 

Er bedt til foreldra mine i dag. Til feiring av farsdagen.

På fredag rakk eg ikkje kjøpa gåve til han, jobba for lenge. Og i går orka eg ikkje dra i butikkar. Fekk koma med ei gåve etterpå tenkte eg, ullsokkar eller ullskjorte eller noko slikt.

Men litt kjedeleg er det.

Så slo tanken plutseleg ned i meg.

I dag.

Med litt i minste laget av tid.

Far er ein gamal mann og matlysten er ikkje heilt der alltid. Mor fortalte at dei siste brøda dei kjøpte smaka han ikkje. For ho bakar lite i dag. Før baka ho alltid. Men når dei er 93 og 85 år må ein forventa at alderen påverkar kva dei orkar.

 

Heimbaka brød må væra ei fin gåve, var tanken som plutseleg slo ned.

Som tenkt så gjort.

 

No står dei å hevar. Det er ein time til eg må dra, så marginane er i minste laget. Etterhevinga får berre bli litt kortare.

 

Eg synest farsdagen kan være ein grei dag å feira. Men ein kan godt ta det moderat med tanke på gåver og slikt. Så at eg kom på dette var midt i blinken.

Ungane skulle be faren på middag i byen i dag, det synest eg og er koseleg dei gjer.

 

Det er fint å kunne gje kvarandre omtanke. Og ein treng så klart ikkje ein spesiell dag. Men greitt det også, utan å springa ned butikkdørene.

 

Feirer du slike daga som f.eks farsdag?

 

 

12 kommentarer
    1. Vi feiret alltid farsdag da foreldrene mine var i livet… Pappa hadde diabetes, så mamma laget alltid vannbakels, og pisket to kremladninger. En uten sukker til han, og en til oss. Så fikk han en humoristisk kort, og en nyttegave ;o)) Din gave til faren din er jo helt perfekt, noe som er godt og kan nytes å som slettes ikke kan settes inn i et skap ;o))
      Jeg er den store kaffedrikkeren, og uten x-antall kaffekopper blir ikke min dag verdt å leve. Dramatisk, men akk så sant, hihi! Jeg har heller ikke kaffetrakter, men en kapselmaskin og en presskanne som blir brukt når jeg har gjester ;o))

    2. Jeg drikker to kopper kafe på formiddagen..blir det mer eller på kvelden sliter jeg med å sovne.. Vi bruker trakter som regel..og syns den er god :))
      Nybakte brød må jo være super gave..og så fine de ser ut.. Feira farsdag før da pappa levde..og da guta her var barn.. Her i huset nå blir det ettersom hva som passer for guttene..men ingen “stor dag”her..hehe.. Kos deg med dine og resten av dagen <3

    3. det var en fin gave til pappaen din 🙂 min pappa får jeg besøke en annen helg,denne helgen kom våre yngste for å være sammen med sin far,sånn blir det gjerne ,) men tradisjon med gaver har vi ikke da

    4. Vera Lynn: Koslige minner å se tilbake på. Vannbakels er godt, men noe en liker lager.
      Slik maskin med kapsler er enkelt. Tenkte å sjekke om de kan brukes på min maskin, men så har det gått i glemmeboken. Fikk i den da jeg skifta kjøkken i 2014.

    5. annebe: Tror en venner seg til den kaffeen som brukes. Og traktere har blitt like bra som mye annet.
      Brødene ble tatt godt i mot. Spesielt av mor :). Nei, dette er ingen stor dag – men syns det var artig at barna ba faren hjem til seg. Dvs. jentene.
      Det er fint å kunne kose seg sammen så lenge en kan og har anledning. Ennå har jeg foreldra mine her. <3

    6. fruensvilje: Det blir fort nok gaver og gavepresset med alle disse dagene. Syns det er fint om en kan fri seg fra det. Viktig å hygge seg sammen når en kan. Brødene ble tatt godt i mot :).

    7. Siv Svanem: En klem er absolutt viktig. Og du har en snill mann å feire tror jeg, inntrykket jeg får av å lese bloggen din :).

    8. Lurt med slik en gave. Jeg tenkte faktisk ikke på at det var farsdag på søndag, men jeg hadde middagsbesøk med hvertfall en far. Du får meg til å tenke på mennene i familien her, så det var kanskje like godt jeg ikke kom på at det var farsdag….
      Min far er død, min gamle onkel som var på middagsbesøk ble aldri far, min eldste sønn kan heller ikke få barn, min yngste har heldigvis ingen enda….:), og den eneste faren i besøket, han som er far til mine to barnebarn er lei seg for tiden fordi min datter har valgt å gå og hus og hjem er solgt. En bedrøvelig samling menn i familien ……:)

    9. maiken: Beklager at jeg ikke har svart. Falt helt ut av bloggverdenen for en periode.
      Den var bedrøvelig den situasjonen dere står i, men livet inneholder nedturer og oppturer og masse ting en bare må takle. For akkurat slik er ståa liksom, akkurat nå.
      Det som er fint, sårt og mye anna er at en tid varer aldri evig. En god klem til deg <3.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg