Av og til vert eg ferdig

 

Og av og til har eg eit handarbeid i hendene. For oftast strikking.

 

Før laga eg klede stadig vekk. Ein gong tente eg det skulle verta framtida. Slik vart det ikkje.

Men eg laga. Eg strikka og strikka. Hovudsakleg.

Så skjedde noko.

Eg fekk ikkje ferdig det eg starta med.

Ei jul måtte eg pakka inn fullt av uferdige prosjekt. Det var forferdeleg.

 

Men eg prøva. Prøva igjen.

 

No er eg meir over dette. Trur eg.

For ei stund sidan starta eg på ein genser eg hadde strikka før. Ein genser eg bruka opp. Eller omtrentleg-. Så godt likte eg den. Men eg gjekk for ei anna farge.

Men så vart den liggande da monteringa var att. Trur fleire kanskje kjenner seg i det…. Montering er arbeid. Strikking berre gjer ein.

Likevel, her om dagen tok eg fram nål og monteringshumør, grov det fram. Faktisk var det berre att å sy i ermene og ca. to cm på kvar skulder?.

Og så skulle den tovast.

Men eg skal ta ein omgong til, litt meir toving, skal ha den litt meir kompakt, litt mindre.

Men eg kan seia meg ferdig med den. Både genseren og pulsvottene.

 

No er eg i gong med eit nytt prosjekt, men det kan eg kanskje fortelje om ein annan gong.

 

 

10 kommentarer
    1. Du gode min for en vakker genser. Jammen godt du fikk den klar til våren. Forstår godt at den kommer til å bli favoritt som den forrige. Godt å få ferdig tingene. Nyt dagen! 🙂

    2. Mange år siden jeg strikka nå, det går så utover nakken.. Men før strikka jeg mye, koselig å ha et strikketøy så det savner jeg ..
      Så bra du fikk gjort ferdig denne fine og tøffe genseren..:) Klem og fin helg videre til deg<3

    3. Margrethe: Takk, ja denne likte jeg fra mange år tilbake, og nå ble det en ny i den fargen jeg aller helst ville ha den gangen også. Klem :)))

    4. natheless: Veldig godt å bli ferdig, men montering…. Denne blir nok brukt ja, men må tove den litt mer. Sier god natt herfra 🙂 (kom sent hjem, hadde en brøddeig stående som måtte steikes – så må ta noe av natta til bruk).

    5. annebe: Ja, det skjønner jeg – at du savner strikking. Var mange år jeg ikke fikk strikket også, for meg var det konsentrasjonen i hovedsak tror jeg.
      Godt å få ferdig prosjekt….har nok noen til liggende.
      Nå er det straks helg igjen……denne tiden altså. Klem <3

    6. fruensvilje.blogg .no: Ja, den er annerledes. Liker tradisjonell strikk også. Har i flere år leita etter den ultimate fanakofta :). Det er veldig fint å bli ferdig med prosjekt, har noen flere liggende :))).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg