Kavalkade

Dagane sprett som våryre lam. Medan våren er kaldt og eg ikkje fattar at april er bruka opp for i år.

 

Så skjer det noko i livet mitt? I og med at eg ikkje får produsert ord her……

Nei, tru ikkje det.

Ikkje har eg fått bruka penslane så mykje, ein gong tru eg, sidan eg skreiv sist.

Men eg har køyrd ein del mil i bil.

Her er nokre dører på St. Olav, dei måtte eg ta bilete av.

Vore å vitja Trondheimssystera mi nokre gong. Noko som er triveleg.

Turar, sist oppdaga eg grøne blad som snart vil spretta ut.

Og på den vanlege turen ned til sjøen finn eg alltid flust av ting å ta bilete av.

I dag gjekk turen opp på fjellet. Køyrde eit stykke. Ikkje det beste hunden min er med på, men å få springa i lag med andre hundar er supert.

Og så er vi altså over på mai.

Eg har nokre dagar framom som heilt sikkert fyk i veg. Så om eg ikkje likar denne farten på tida, så er det ingen som bry seg om det.

Slik er det.

 

 

4 kommentarer
    1. god morgen.Ja du har som regel dager som fyker du,kjekt å dra på besøk,men hadde jo vært hyggelig om en slapp sykehustimer hver gang også da.Håper du har det bra,når var det du skulle til varmere sted for trening da ?

    2. Ja, dagene flyr avgårde, og tiden strekker ikke alltid til har jeg merket meg. Maleprosjektet ditt ser spennende ut. Håper du får tid til litt mer av det 🙂
      Koselig å besøke familie 🙂 Og herlig at våren nå endelig begynner å synes litt. Men kaldt er det ja.
      Nyt den tiden så godt det lar seg gjøre <3

    3. fruensvilje.blogg .no: I går hadde jeg telefonmøte, slapp dermed en tur inn på sykehuset :)))). Nå er det under fire-, snart bare tre uker til jeg drar….hjelpes :0….

    4. Eva: Ja, senere på sommeren regner jeg med å få mer tid til å male.
      Denne våren har vært kald. Litt forskrekkelig at vi er kommet til mai allerede.
      Takk det samme, du må nyte det du kan du også <3.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg