Søndagen før ferie

Turen gjennom enno ei veke gjekk fint. Fortsatt er dagane travle. Litt til. 

 

Sol og regn har fargelagt dagane. 

Veka starta med mor sin fødselsdag. Ein av sommerens absolutt varmaste dagar. Temperaturen ute viste 34 grader. Vi satt inne, åt kaker og jaga kvaks. 

Eg arbeidte noko tungt etter arrangementet i helga. Men kom meg slik halvveies ut i veka. 

Torsdag var det siste dag på biblioteket før sommerferien. 

Fredag hadde både mor og far avtalar i Kristiansund, så da gjekk turen dit. 

Eg fekk sett på datamaskin. For vil kjøpa ny ut av det eg fekk i fødselsdagsgåve. Hadde med meg pulsklokka mi, den hadde mista reima og fått ein sprekk i glaset. Vart fortalt at den berre hadde eit år garanti. Noko eg synest er rart etter kjøpsloven. Så det må undersøkast. Gjekk ut att berre med kjøp av ny reim til Fitbit?en. 

Fekk i staden kjøpe meg blomster og ljos på Plantasjen. To solsikker og nye krukker blandt anna. 

Lørdagen var av dei late.

I dag er siste arrangement på museet denne sommaren. I morgon er siste arbeidsdag før sommerferien min, gjett om eg gleder meg?

 

Du må ha ein riktig fin søndag. 

10 kommentarer
    1. Det hørtes ut som en god uke, med mye innhold. Og det i en uke MED arbeid i tillegg 🙂 Jeg trodde du hadde ferie så mye som du har klart å gjøre 😀 Kos deg med ferie hvert fall 🙂

    2. frodith: Ferien min starter i morgen etter jeg låser kontordøren. Det blir såå godt. Har vært hektisk siden april. Nå skal det bli godt å skikkelig slappe av :)))).

    3. Ukene fyker av sted ja..blir fint for deg med ferie nå da :)) Ja sjekk ut det med garantitid.. Koselige blomster på bordet og i vinduskarmen :)) Nyt ferielivet <3

    4. Deilig med ferie sånn når de fleste andre kommer hjem og begynner å jobbe. Hadde det ikke vært for at jeg gikk sykemeldt, så ville jeg ha hatt ferie nå jeg også ;o)) Når det gjelder det med garantien på pulsklokker og annen elektronikk, så er vel de i alle fall 2 år. Det kan være mer også. Så koselig med solsikker i vinduet, de lyste så fint opp ;o))
      Håper du får en fin ferie.

    5. du tar ferie når andre er ferdige du,men august er en fin tid og jeg håper du får gode dager.Trasigt med den pulsklokken da,ikke like ettergivne alle butikker nei ,så håper eg du finner en ny pc både du og lommeboken blir godt fornøgde med :=) kos deg med dine fridager

    6. annebe: Takk!!! Det skal nytes tl fulle. Det føles helt fantastisk.
      Må kose seg ned blomster. Ja, skal sjekke det med garantien. <3

    7. Vera Lynn: Takk, ja det blir nok supert med ferie nå. Skal sjekke det med garantien.
      Håper du er på bedring. Kjedelig ned sykdom. Klem.

    8. fruensvilje.blogg .no: Tror ferien har vært i august i mange år nå. Koselig da også. Det med pulsklokken skal jeg sjekke opp. Også PC. Gleder meg til blogging på stor skjerm igjen :)..
      Tusen takk, blir supert med ferien nå <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg