Andre dag kan ferien starte på ordentlig

 

 

 

 

Ute kom regnet, etter en dag med sol. I kveld spiser jeg moreller.

 

 

 

For jeg feirer.

Feirer at “eg har gjort kva gjerast skulle”.

Det var en liten detalj som sto igjen før jeg kunne slippe feriefølelsen helt løs.

Svare på en mail, betale en regning, melde at jeg ikke deltar på et møte og legge inn fravær i systemet.

 

Yeah!

 

Nå er det utfør.

Jeg har kjøpt meg moreller, men kosen ble ikke helt som tenkt – jeg biter meg inni munnen ved hver morell.

Noe så irriterende.

 

 

 

Dagen starta som vanlig med saft av en halv lime i varmt vann.

Etterpå, da jeg skulle gjøre de Tibetanske ritene, trodde jeg det var mandag.

Så samtidig med at jeg setter i gang finner jeg ut at jeg skal øke repetisjonene fra 7 til 9.

 

Men en kan vel øke på en tirsdag også.

 

 

Sola kom fram og jeg fant ut at det var greit å nyte den, så la meg på solsenga og sovna meg helt inn i svime.

Siden gikk først turen til mor, så innom kontoret og fikk gjort klart til ferien…og nå er jeg hjemme.

Klærne jeg hang ut får et ekstra skyll av regnet og jeg vet ikke om jeg tørr å spise moreller.

Det er vondt å bite seg inne i munnen.

 

 

Kjenner jeg er fryktelig trøtt.

Så tror faktisk det er sengetid.

 

Har du hatt en god dag?

 

 

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. Morella e godt, men ikke godt å bit sæ sjøl! Du har iallfall friiii og det e spennende du e komme opp i 9 repetisjona 😀

    2. Godt du fikk noen timernpå solsenga før regnet kom.
      Men klærne må nok tørke inne om vi skal tro på yr i dag 😄
      Moreller er godt, men ikke å bite seg selv.
      Nyt dagen i dag og nyt ferien 🥰

      1. Solsenga fikk andre besøket denne sommeren og det var veldig godt :).
        Tror det skal bli oppholdsvær i ettermiddag, så prøver å se an klærne.
        Fryktelig ubehagelig å bite seg, tror jeg bare må innta drikke i dag :D.
        Riktig fin onsdag til deg <3.

    3. Ergerlig å bite seg da, men da får du koke de opp til grøt i stedet kanskje. Ønsker deg en god og vakker ferie. Kos deg masse uansett vær. Klemsiklem:)

    4. Jeg har også spist moreller ikveld – og jordbær også…..! Nå må du nyte alt du kan altså! Min dag har vært ok – jeg er jo på jobb, så….! God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg