Vi du vera med på tur?

Berre ein liten tur. Ein bitte, liten tur, opp og ned nokre bakkar.

 

Ein biletkavalkade av ein halvtime på tur. Så du skjønar dette ikkje var så store greia, men det som er viktig er at eg kom meg ut på denne turen.

Eg fekk på meg sko. 

Så la eg i veg i den holete buksa.

 Boffen, som forresten heiter Lucas, var ellevill av glede, sjølv utan band.

Der pilen peikar skal vi, for å sjå om vegen er kort etter juletre i år, for der er det eit bitte, lite plantefelt.

 

Det klukkar så fint i rennande vatn.

 

No er vi straks nede før vi må opp.

Her nede i botnen er vatnet frossen i sølepyttane.

Greiner utan lauv og ein bekk, den kalde, grå hausten er også fin.

Og så skal vi opp den kjempebratte bakken, phuu.

 Endeleg flatar det ut, der er trea………

………….og dei har vokse seg større ser eg, så i år vert dette enkelt.

Furu eller gran? Valet mitt er styrt av mange år med tradisjon, så det blir nok “same procedure as every year,…..”.

Etterpå går turen attende, ned den bratte bakken…….

……..heilt ned (nokon likar nok å pynte opp i naturen).

“Hei bekk, er du her igjen ja.”

Så var den siste bakken, men sjå finværsskyene på himmelen.

 Mest heime igjen, og det ryk av pipa……yes, men det visest ikkje på bilete.

Det var godt og væra handfast heime att, men bør nok gjenta litt “bakke” turar kjennest det ut som.

 

 

 

Takk for turen J

 

4 kommentarer
    1. Så koselig å være med på din tur…selv om jeg har gått en liten tur selv i dag også :)…Så ut som det var fart på Lucas også…God natt:)

    2. annebe: Så koselig du ville være med :). Skal stikke innom turen din også. Lucas er veldig glad over tur, så han svinser i rundt og har nok store luktgleder. God natt til deg også:).

    3. fruensvilje: Ja, jeg må bli flinkere på å komme meg ut. He, he, har gjort en avtale med ei dame her inne om gåtur (på hver vår plass ja), så i morgen må jeg ut igjen. Tror vi har litt lik natur rundt oss.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg