Eg gjorde det

 

Skodda heng nedover fjellsidene og det er første pinsedag. Ei kald pinse gjev ein varm sommar sa ei nettopp til meg.

 

Så denne sommaren må verta fantastisk.

Dagen går i C-dur som der er sagt……..er eigentleg det seint?

I alle fall er dagen laid back. Men juicemaskina har fresa meg ein fantastisk god juice av jordbær, appelsin og melon. Den vart nydeleg!!!

I starten av veka fekk eg det for meg at nok var nok. Eg hadde tenkt lenge. Eg hadde også starta undersøkinga. Eg har blogga om det. For leeeeenge sidan.

Her står det, om nokon er interessert……..men det er ikkje eit vidare godt eller interessant  blogginnlegg.

Men attende til måndagen. Eg hadde skifta til sommerdekk på bilen eg trudde ikkje heldt så lenge at den fekk det i år.

Det gjorde den.

Så tok eg sjansen, dura over fjella medan eg gjekk ned i 1. på automatgiret for å koma meg over.

Inn butikkdøra og rett på sak. Etter alle desse månaden utan å vera rett på.

– Eg må ha hjelp sa eg til butikkmannen. Og han var hjelpsomheita sjølv.

Så no har eg sportsur, aktivitetsur eller kva eg skal kalla det.

Eg SER.

Eg ser om eg er i rørsle både natt og dag.

Så no er eg i farta.

Forsiktig i farta.  

For eg har tenkt å nyta denne varme sommaren etter den kalde pinsa……….lett.

 

 

10 kommentarer
    1. Nydelig juice du har laget deg der kan jeg se 🙂 Har selv jordbær i kjøleskapet, som jeg tenkte å nyte sammen med melk eller fløte. Men så var det jo det at jeg jo ikke har melk eller fløte 😉 Kan alltids juice litt jeg også, eller lage en smoothie 🙂
      Her er sol, og en kald vind, og sånn ca. 12 grader. Jeg har solt meg, i den luneste kroken jeg kunne finne 😉
      Sportsur ser virkelig tøft ut da. Masse lykke til med aktiviteten. For min del er aktiviteten på et absolutt lavmål for tiden 🙁 Energien vil ikke finne veien til meg. Men håper det kommer seg litt når varmen kommer <3
      Ha en herlig 1. pinsedag <3 Klem <3

    2. Så herlig! Juicen såg kjempegod ut forresten 😀 Håper du har en flott dag! Feel free til å ta en titt innom bloggen min og følge den 🙂

    3. Eva: Smoothie er også godt 🙂
      Heldig som fant deg en lun krok :)))).
      Tror du er ganske aktiv sjøl om du mener du ikke er, har sett bildene du legger ut på snapp. Men tror sportsuret vil være en motivasjon, for det trenger jeg sårt.
      Riktig nydelig pinsedag til deg også :). Klem <3

    4. Snippen: Flott dag til deg også. Var en tur innom bloggen din. Den så både spennende og interessant ut, så jeg kommer til å gjenta besøket :))).

    5. Har en sånn smoothiemaskin jeg også, og ingenting er bedre enn friskpresset juice. Gratulerer med aktivitetsur! 🙂 Det trengs mer trimming her også , men først blir det flyttesjau til helga! 🙂

    6. karidansen: Friskpresset juice er nydelig. Takk…håper uret skal motivere lengre enn langt.
      Så du er kommet dit…til flyttinga, så da er det klart for et nytt kapitel. Blir artig å følge deg 🙂 🙂 :).
      Sier ikke lykke til med sjauen riktig enda, håper jeg greie å komme innom daglig nå etter min lange pause.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg