Før morgonljoset

Godt å vakne tidleg. Før dei andre. 

 

Koke seg te, høyre på radio og flytte inn i seg sjølv og inn i dagen.

Huset held på å fyllast opp.

Dyra var frå seg av glede da jentene kom. I gårkveld tok vi innover oss at no var vi der, der at dei var heime.

Ho som hadde levert ein heimeeksamen somna sittande i senga med mobilen i handa.

Vi la oss tidleg alle.

I natt kom det fleire til hus, og i morgon kjem dei siste. Da er huset fullt. Og så vil dagane utover være slik dei brukar, nokon reiser og andre kjem.

I dag står mykje på programmet. Jentene skal til skogen for å finne det perfekte treet. To, for å være nøyaktig.

Vaskefilla må fram og kassene med julepynten ned frå loftet. Kanskje noko meir matlaging også, i allefall må dessertene til å produserast.

Mat og mat.

Og ein handletur må også rekkast. Dyra må ha mat.

Så dagen går nok fort. Og alt eg tenker rekk eg ikkje. Men det går bra likevel.

Eg synest eg er heldig, eg trivest med alle desse eg har i rundt meg. Og eg trivest dei dagane det berre tusler firbeinte rundt, berre dei ikkje masse for mykje.

For mas er eg ikkje glad i.

Og heller ikkje stress, så da må eg nok til å virke her.

 

Håper du som er innom også har ein fin dag. Kva er den viktigste tanken din i dag?

 

10 kommentarer
    1. Koselig med litt liv og røre..men deilig med stille stunder og kaffe i eget selskap også 🙂 Kos deg med dine i jula …Klem fra Mjøndalen <3

    2. Til å virke her, sier du. Mange her jeg bor skjønner ikke hva det betyr, så det har jeg sluttet å si. Koselig å tenke på det ordet igjen. Ja, alt skal på plass uten stress. Håper du har fått juletreet du ønsket deg og at du har ro i huset. Klem fra meg 🙂

    3. NorskeTankeriDanmark: Det er absolutt tiden for de praktiske gjøremål. Denne dagen ender visst nok mest ikke, he, he. Klemmer tilbake 🙂

    4. Natheless: skjønner de ikke «å virke», nei…både dialekter og tiden forandrer språk. Juletreet ble hentet i dag, men står på terrassen ennå. Så en del igejen. Men alt blir. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg