Før lyset slukkes

 

 

 

Ti minutter igjen av en dag. Og det er natt.

 

 

Jeg er på tur til å slå av dagen. Jeg har gjort mitt. Den har gjort sitt.

Kom hjem til tørre kraner.

Orka ikke bry meg om det.

Orka ikke gå opp i skogen for å se i brønnen.

For jeg var brukt opp det jeg hadde å bruke opp.

Likevel, dagen er grei.

 

Nå har jeg tegna og så har jeg sett på skatten.

I morgen er det sol og enda varmere.

Tror sommeren er på full fart inn på arenaen til tross for at vi går straks inn i siste vårmåneden.

 

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Sommeren er her plutselig! Håper vi ikke bruker den opp før den får plassert seg. Våren først 🙂 og den kan være slik den – varm og vakker.
      Tørre kraner… nei nei nei… alt du skal ha å styre med 🙁 Håper det ordner seg greit uten for mye styr. klems

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg