Orker ikke finne på en overskrift

 

 

 

 

Sola skiner inn gjennom vindua. Kjenner på et slags stress for alt en bør gjøre.

 

 

 

Egentlig har jeg en slags motvilje mot å skrive i nå-tid. Hva jeg tenker og hva jeg gjør. For jeg tenker vel alt for mye og gjør alt for lite.

Slikt er ikke så festlig å skrive om.

 

Jeg har starta på å prøve å notere ned gjøremål, hva jeg spiser og følelser hver dag. For å finne et mønster når det blir slik som det nå har vært en stund.

Men jeg glemmer det. Eller, – orker ikke.

Orker ikke å konsentrere meg om konstruktive tanker.

 

I dag er jeg tom for brødmat, skulle bakt, men det ble ikke.

I sofaen står enda telysholderene etter jeg vaska av bordet for et par dager siden.

Så veldig nede med å ha tiltaksevne.

Slikt er bare fryktelig kjedelig å skrive om.

Og å lese…

 

For konsentrasjonen er på bærtur.

 

Det gjelder lesing også, det er liksom hjernen ikke vil ta imot.

Det blir mange ganger for mye med radioen som står på.

Og jeg sutrer ikke, dette er ikke sutring, jeg vet det går over.

Tenker det er noen tanker som tar for mye plass, ting som må ordnes opp i.

Jeg vet bare ikke hva…eller hvordan.

 

Men noe som er positivt.

Jeg er i gang med strikking.

Om det ikke går så rasende fort, strikker jeg.

Jeg har ikke så mye garn, så det er spennende om jeg har nok til prosjektet, som er en jakke. 

 

Men nå… sola skinner og den bør jeg ut i.

 

 

Har du planer for dagen?

 

 

 

 

 

 

14 kommentarer
    1. Jeg har lyst å skrive masse også men klarer ikke ofte med tåkete hjerne. så det blir bare litt av ulike ting:)
      Nå skal jeg lytte på en lydbok og etterpå blir det søndagsmøte I Sentrumkirken:)
      Flink du med strikking.

      1. Dette med å få en «tåkete» hjerne tar i fra en muligheten til konsentrasjon.
        Håper søndagskvelden din ble fin.
        Strikka veldig mye før, men nå er det verre å få ting ferdig 🙂
        <3

    2. Har også lyst til å skrive mer, men jeg legger begrensinger på meg selv.

      Overskrifter er det vanskeligste å finne på.

      Så kjempefin farge på genseren du strikker. Nydelig altså 😊

      Ønsker deg en superfin søndagskveld ❤️😊

      Purr, purr og klem fra Toril og kattene

      1. Noen ganger dunker overskriften ned, mens denne gangen var det tomt 😀
        Håper du ikke legger begrensningene på deg fordi du syns det blir for mye…men skjønner det godt om det handler om energi.
        Takk, garnet har ligget en stund, minner meg om ripssaft :). Spent på om det blir nok garn.
        Klem <3

    3. Jeg kjenner meg godt igjen i både det å finne på en fin overskrift til blogginnlegg, og for ikke å glemme tiltakslysten 🙈 Det har ikke blitt gjort så mye her de siste dagene, ettersom jeg har brukt så mye tid på den nye mobilen og problemene med den. Det var en nydelig farge på strikketøyet ditt 🥰 Mine planer for dagen er å sjekke om noen av plantene mine trenger vann, og så skal jeg på strikketreff senere i dag. Ha en fin mandag, klem 🤗

      1. Strikketreff høres så koselig ut. Dette garnet kjøpte jeg på tilbud for mange år siden. Har bare 4 nøster-. Skjønner at dette med telefonen tok tiden din. Men bra at du fikk reversert det.
        Koselig tirsdagskveld til deg. Klem <3

    4. Spent på å sjå koss jakka blir ❤️ du får tenk og fokuser på de tankan som bringe framover, men det tru æ da du gjør <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg