Grått og vått

 

Det er ein slik skikkeleg grå dag. Ein grå og ordentleg våt dag. Den kan ikkje verta meir grå dagen.

 

“Eg må ta bilete, det er så fine fargar”, seier ho eg køyrer til bussen. Så fiksar ho opp mobilen. “Det grøne og oransje”, seier ho forklarande der vi står og ser ut på ei falma myr med furuskog attom. Eg ser berre ein grå dag.

 

Jentene vart til i dag, no er dei reist attende til liva sine. Det har vore ei fin helg. Ei intens helg. Ei helg som gjekk fort. Vi har snakka i haug og dung. Dyra har hatt ei storveges helg, dei har vore kosa med til den store gullmedalje. Alle dyra var inne, med mattankane sine. Gjekk ein over golvet var det i fare for og tråkke på ein hale. Dyra tok i mot all kosen dei fekk. Og all maten. Eg vart stressa over alt. Det vart mest for livleg.

No er eg i mitt einsame tilvære igjen. Ikkje som i; trist, men som i; av og til er det mange folk og andre gong ikkje, og alt er like greitt. Begge delar er godt.

 

Det ligg eit salig rot over heimen, og eg skal snart rydda i lortete handdukar og kasserollar som må vaskast. Men først vil eg berre ta inn lyden av knitringa i omnen og duren frå oppvaskmaskina. Eg må også sette på ein klesvask. Og må også setje meg opp ei lita plan. Over ferien, over fødselsdagsfeiring og over jula. Ta eit oversyn. Eigentleg er eg glad i planar. Men dei har drukna i å ikkje strekkje til.  Om eit par dagar har ei veke ferie.

 

Livet er ein mosaikk. Eg ser på bitane, glasbitane i farga glas. Eg er oppå ein liten haug med oversikt og ser på- og gjennom det farga glaset. Kjenner det er godt på ein grå dag å gjera slikt. Før eg fortset med mitt.

 

12 kommentarer
    1. Så koselig bilder av fine jenter og dyr :)..Ja fint med besøk ,men greit med vanlige dager og rutine også ..
      Det er alltid mye en skulle gjort i huset..men viktig å ta seg tid til å puste/lytte også 🙂 Alle gode ønsker til deg <3

    2. Ja, noen ganger må man bare sette seg ned og gjøre en lite oppregning. Kjenner meg igjen i det 🙂
      Flotte og lune bilder. Barna våre er det vakreste som finnes, og gir lys til tilværelsen 🙂

    3. Det er så deilig å sitte foran ovnen når det knitrer i ved 🙂 så ut som du har hatt en kjempefin helg 🙂 vi har også hatt besøk av mammaen min og tanteunge noen dager nå. Det blir stille når de drar, men sier som deg at det er greit det også.
      Ha en fin kveld 🙂

    4. Eva: Ja, det er godt med litt ettertanke.
      Takk for fine ord, ja barna er glede og alt som er fint, med noen gram bekymring :))).

    5. Åse Helen: Det gir både ro og varme en ovn med fyr. Ja, helga har vært nydelig. Du har kost deg med besøk du også da :). Det er noe med alt til sin tid :), og så kommer de tilbake.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg