Julekveld og fødselsdag og alt på en gang

 

Du har hørt om å være i syvende himmel, jeg er i den åttende.

 

 

Ikke er det jul, ikke har jeg fødselsdag…men jeg nyter. Nyter langt inn til det innerste av gleden.

I kveld kom yngsteberta heim, en glede i seg sjøl bare det.

Men så hadde hun med seg noe.

Ja, hun hadde med seg en kartong med vin.

Men det er ikke det. Hun hadde med seg noe annet.

 

I dag fikk jeg en melding.

Bestillingen min var kommet sto det. Så jeg tok kontakt med sønnen…

“Kan du”, spurte jeg.

Og det kunne han.

Han fikk hentet min nye Mac og fotoapparat.

 

Nå har jeg ENDELIG speilreflekskamerea igjen.

Et Nikon.

Det var det jeg hadde sist også.

snakk om.

Må prøve her jeg sitter, teste ut. En geranium gjør nytten, lyset gjennom bladverket, ikke det store, men likevel, artig inn i det hinsidige.

Og det funker, kommandoene på Mac’en har ikke forsvunnet inn i glemselen.

Så i pur glede må jeg skrive et innlegg.

Og dette går fort, det henger seg ikke opp. Jeg må ikke bruke evigheter og ennå både mengder- og masse av tid, for å lage et innlegg.

Kanskje fører dette til at jeg rett og slett blir en mer aktiv blogger.

 

Det kan absolutt være en mulighet for det. Materialismens tidsalder er ikke over, og gleden over den.

I kveld er det gledesklemmer til alle som vil ha :).

 

 

 

 

6 kommentarer
    1. Gratulerer! Det betyr mye at det tekniske fungerer.At en slipper å ” træle” med den biten. Kos deg med både de tekniske vidundrene og med datter-vidunderet!💕

      1. Takk, dette skal nytes. Ja, fryktelig viktig, så det har vært skikkelig tidstyv og utfordring blogginga pga. verktøya var en utfordring. Så nå blir det vel nesten ny tidsregning :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg