“Mykje vil ha meir…..

 

….og fanden vil ha fleir.” Slik er det med meg og.

 

Eg skreiv sist om at eg vakna med eit snev av energi.

Eg vil ha meir!!!!

Meir energi. Eg trur heller ikkje dette er så frykteleg spesielt og at eg heilt åleine med og ha det slik. Om å ville ha meir. I tillegg må eg nok arbeide for det. Kan ikkje berre forventa å få det deisande ned i fanget.

For å ikkje verta heilt ned i kjellaren har eg prøva å forstå meg sjølv. Kvifor eg vart så fullstendig tømt denne gongen. Og eg ser det, eg trur og eg aksepterer at slik må det berre vera. For ei stund.

Men verkeleg ikkje noko blivande sted. Berre det at eg skriv det er eit positivt teikn. Eg har og funne ut at eg skal auka ut slikt ein berre må gjera. Eg skal 10% opp frå 1. februar. Må nok ta småe steg.

Det har til og meg vore for ambisiøst å leggje planar…..men dei har starta å spinna i hovudet mitt no.

 

Eg har vore gjennom ein skikkeleg leksjon med å ha tillit og gje slepp. Det var ein av punkta på nyttårslista mi. Her er den. Men erfaringar av redsla ligg såpass i margen at det hjelper ikkje kva du seier til forstanden om dagen. For om natta bit ein kjevane saman så ein mest ikkje klarar å tygge når dagen kjem.

Dette tok nok energien min da eit nytt år starta. Redsla av kva no…….kva kom til å skje…..

 

Men eg har tru på at no er eg framme ved at eg kan starta å arbeide meg opp igjen. Det er somt ein ikkje har styring og kan påverke. Slikt ein berre greie å akseptera.

Og det at eg er framme ved å starta oppbygginga igjen, det er ein god tanke.

Ein svært god tanke.

6 kommentarer
    1. ja en kan ikke annet enn å fortsette å klatre oppover uansett om en snubler litt på veien opp )) det blir nok bedre ,alt blir bedre bare vinteren og mørketiden slipper taket og vi nok en gang kan stå opp til en vakker vår ))

    2. “Mykje lys og mykje varme ” i bildet du legger ut i alle fall. Kjenner meg igjen i mye….også i nattebitinga, som gjør at kjeven blir stram og vond!
      Hvis vi slipper frykten….så slipper vi mye annet også. En blir sliten av å frykte…bekymre seg og lure på hvordan ting skal bli. Det svinger hos meg også…Lite som skal til for å stresse meg nå, med tanke på “alt” som jeg skal ordne i 2016……men har en grunntone i meg som er god nå….En grunntone av forventning , lekenhet og spenning! Klem! 😀

    3. karidansen: Du biter kjevene sammen for godt om natta du også ja…tror det finnes øvelser, men har ikke leita fram øvelser for å motvirke.
      Har du kommet videre i din leiting etter framtida…skal inn å lese meg opp, energien til å være her inne forsvant så totalt at jeg har ikke fått fulgt med hvordan det går med dere jeg følger. Frykt er ikke godt, og spesielt når det rammer oss gjennom barna er vi sårbare. Klem :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg