Fantastiske fredag fri for fnatt

 

 

 

Den følelsen, den følelsen når du ikke har noe på timeplana etter uker med program.

 

 

 

 

 

Litt av en ingress, kanskje, og den er sann, men så må en huske på at alt er relativt. Noen vil alltid tenke; er det noe å vase og mase med.

Mens andre vil kanskje syns som meg og skjønne.

Men slik er det.

Og det har ingen ting å si, for jeg sitter her med MIN følelse av å ikke han noe på programmet.

 

Da setter en opp andre ting, det er klart.

Og det som er så fantastisk er at en kan.

 

– Føler du deg energisk, spør mellomste over messanger.

 

Og jeg svarer at jeg tror nesten det.

Bare det er fantastisk.

For jeg har mang nok gang følt på at startmotoren ikke har virka og da satt jeg bare der da.

Nå har jeg vaska kopper og klær.

Ikke samtidig i samme vann da, bare for å understreke at jeg har litt system.

 

Men at det er fantastisk fri-fredag er fenomenal sant.

 

Jeg fikk spørsmål i går om jeg hadde fri i dag.

Og jeg svarte på et slikt vis at jeg skjerma fridagen, jeg sa jeg var så glad jeg ikke skulle noe noe, ingenting, inga plan, ingen avtale.

Det siste sa jeg ikke, for det las en ut av det andre jeg sa.

For jeg hadde en følelse av at tanken var å komme innom, så kanskje var jeg litt stygg som satte opp orda som gjerde mot et slikt forslag.

Jeg får gjøre det godt siden.

 

For i dag har jeg lyst til å gjøre slik jeg ikke rekker, rydde, vaske, kose meg med å ikke skulle, bare gjøre det jeg gjør fordi jeg har lyst.

 

Sender et stort hjerte ut i verden.

 

 

 

 

 

 

 

 

18 kommentarer
    1. Det er så godt med slike fridager når en som du, har så mye hver dag ellers.
      Og da forstår jeg godt at du skjerma fridagen. 🥰
      Viktig å gjøre det. God fredag! Klem ☺️❤

    2. Høres helt flott ut den fredagen du har planlagt her – og jeg syns slettes ikke du er stygg når du setter opp et “gjerde” mot forslag som går mot det du egentlig ønsker for deg selv 😊
      Ha en fortsatt flottersfin fredag.

    3. Man trenger sånne pusterom, egentid. Og ofte er det vanskelig å få anledning til det. Så jeg synes ikke det var slemt å antyde at det ikke passet med besøk.
      For meg er en uke sykt travelt hvis jeg har mer enn 2 dager med en ting på planen hver. Og oftest har man jo det. Men jeg makter kun en ting pr dag. Og hvis det er mer enn 4 dager sånn, så går jeg på en smell. Hvis jeg har en god dag, og allerede en ting på planen, så går det å legge til en ting til, siden jeg allerede har brutt opp dagen. Men jeg må være forsiktig med det, for det er alt for lett å gjøre for mye de dagene som er gode.
      Høres ut som din dag skulle bli gullegod, og det håper jeg den ble.
      Og nå ønsker jeg deg en herlig fin helg ♥ Klem ♥

      1. Takk, ja det er lett å gjøre for mye når forma er godt. Helga ble i en slag tåke, men jeg ønsker ikke den skal være over. Så her er det skikkelig motstand mot å gjøre annet enn det jeg vil :). Fin søndagskveld til deg. Klem <3

      1. Ikke alltid like lett å si “nei”, så må sikkert øve meg :). Har vært litt “nedsnøa” i helga, både i ordets rette betydning og i overfør betydning. Ønsker deg en god søndagskveld.

    4. “Bare fordi du har lyst”

      Og håper fredagen blei virkelig fin og uten planer – iallefall mer tilfeldige planer – og at lørdagen var like god 🙂

      Lag deg en fin søndag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg