En bitte liten rapport om fravær

 

 

 

Når en faller nesten fullstendig ut av bloggverdenen er det ikke sikkert det er noen grunn.

 

 

 

Jeg har kanskje ikke vært borte så lenge sammenhengende før. Men jeg gjorde faktisk flere forsøk på å skrive innlegg. De ble bare halvferdige. Jeg ga opp hver gang.

Kom meg heller ikke så langt som å lese andre sine innlegg.

Det har vel noe med energi å gjøre, briller og omlegging av bildeprogrammeringa jeg har brukt-.

Nok til å bli slått ut.

 

Energien har vært laber, uten at jeg trenger å utbrodere det. Oppdaga at hjemmekontor og lite sosialt liv passa meg som hånd i hanske.

 

Har vært satt på sidelinja også pga. at kroppen fikk større utfordringa enn på lenge med ledd som ikke fungerte.

Men nå er våren her som en fanfare. Jeg stikker meg med sprøyter og regner med å komme mer à jour med alt.

Det betyr alt, som i ALT.

 

Fokus på et sunt og godt liv falt ned med dunder og brak. Jeg må kooooose meg, mat og mumsing ble en uunnværlig hobby.

Bevegelse, fysj og fyom…

 

Så her er det mye å ta tak i.  Det er egentlig bare fint det.

 

 

Så egentlig har jeg det bra og det håper jeg dere også har!?

 

16 kommentarer
    1. Er litt til og fra selv jeg..men gøy å blogge når det passer seg slik 🙂 Hyggelig med en oppdatering fra deg.. dumt med ledd som ikke fungerer ..men bra du trossalt syns du har det fint.. Kule blikk både med og uten briller.. Klem fra Mjøndalen <3

      1. Det er greit vi ikke stresser med dette, at blogginga blir noe en koser seg med. Tror ledda er på bedring, mindre vondt å bevege seg – er så glad for det<3. Takk for hyggelige ord fra deg. Klem <3.

    2. koslig att du ikke slutter helt da,kjekt å se deg her inne også ,noen ganger kan ting være litt sånn att bloggen må vike litt,men med våren og varmen bruker det å bli litt lettere :=) ha en fortsatt fin dag da

      1. Nei da, ikke sluttet. Har ikke regne alle innlegga jeg begynte på som bare ble liggende. Det ble noen forsøk :). Ja, våren er en riktig så god tid. Vi må nyyyyyte!!!! <3

    3. Det går opp og ned i livet og sånn er det med blogg også. Jeg har blogget mer enn vanlig på denne tiden av året på grunn av at vi er hjemme hele tiden. Koselig å SE deg. Ha en fin dag og stå på videre. Klemsiklem

        1. Alt bra hos oss, men det er en rar tid på mange måter. Fryktelig kjedelig når alt man skulle framover ikke blir noe av, men det er jeg jo ikke alene om. En dag av gangen er nok.

    4. Du er ikke alene om å ha pauser. Jeg må ha pauser jeg også, og den lengste var på nesten 2 måneder. Det behøves fra tid til annen. Og så er det så kjekt da, når noen har hatt pause, og plutselig, som du nå, er tilbake. Det blir ekte gjensynsglede ♥
      Jeg tror hjemmekontor er veldig bra for veldig mange. Men det er også dumt for mange som kanskje trenger å komme seg ut og møte andre mennesker. Selv hadde jeg nok likt hjemmekontor om jeg hadde vært yrkesaktiv. Jeg liker stillheten godt 🙂
      Du kommer deg nok i gang igjen, men viktig å huske at man må kose seg også. Noe må man jo ha som skal drive en videre 🙂
      Klem ♥

      1. Ja, noen ganger må en ta pause. Jeg følte jeg ikke hadde noe å formidle, ble lei av det jeg skrev mens jeg skrev :). Det er godt å se deg og de andre igjen. Skal se om jeg rekker en lesestund.
        Det er nok mange som opplever denne stengingen av samfunnet tungt. Har vært snakket en del om dette, om folk som sliter og som det kan bli verre for. Jeg syns det er godt at det er stille, får konsentrert meg mye bedre.
        Har nok vært vel mye kos, følger nok dem som har gått opp i vekt – men må til å kose meg med å bevege meg….tror jeg :).
        Kem <3.

    5. Velkommen på blogg igjen.😊 Blogge gjør vi når vi har lyst til det. I alle fall vi som ikke har det som jobb. Jeg har også vært nokså ujevn med innlegg ei stund. Kommer nok ikke til å blogge like mye som jeg gjorde de første årene. Det er ei tid for alt.😊

      1. Takk :). Ja, vi må nok vente til en føler for å blogge, heldig slik vi som er hobbybloggere. Det er sant, det er en tid for alt. Men jeg hygger meg med innlegga dine og pennen din, så håper jeg ser deg en del :).

    6. Kjekt at du ikke datt av lasset da, ellers er det jo det vi kan vi bloggere som ikke gjør det for å tjene penger, ta oss pause når vi trenger…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg